Як правильно буксирувати автомобіль із варіатором: поради механіка
Буксирування автомобіля саме по собі непроста процедура, а якщо йдеться про машину з автоматичною трансмісією, то ще й може призвести до поломки КПП. Якщо водій не має відповідних досвіду і навичок, то це може призвести до серйозних проблем. Досвідчений автомеханік у коментарі «SUV News» пояснив усі тонкощі буксирування авто з варіатором.
Насамперед фахівець закликав дотримуватися таких правил безпечного буксирування:
- Перевести селектор трансмісії в положення N
- Не перевищувати швидкість руху вище позначки 50 км/год
- Максимальна відстань буксирування – не більше 50 кілометрів
- Під час далекого буксирування робити перерви на 40-60 хвилин кожні 50 км
- Якщо ви робите паузу, відключати двигун не варто, оскільки трансмісія при цьому остигає повільніше.
Механік окремо акцентував увагу на співвідношенні мас автомобілів. Якщо буксируваний ТЗ дорівнює або перевищує масу вашого автомобіля, краще знайти інший спосіб доставки транспортного засобу до пункту призначення.
“Варіатор – досить ніжний механізм, розрахований на певні навантаження, зазначені в технічній документації. Ігнорування цих обмежень може призвести до виходу з ладу дорогого вузла“, – пояснює експерт.
Механік наголосив, що варіатор потребує регулярного обслуговування, включно з повною заміною оливи кожні 60 000 – 70 000 кілометрів. Він закликав ігнорувати твердження виробників про “довічний” термін служби трансмісійної рідини, оскільки в реальності мастило втрачає свої властивості вже через кілька років. У підсумку це призводить до швидкого перегріву і зносу компонентів варіаторної трансмісії. Її ремонт може обійтися в окремих випадках у десятки тисяч гривень.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!