Буксирування автомобіля саме по собі непроста процедура, а якщо йдеться про машину з автоматичною трансмісією, то ще й може призвести до поломки КПП. Якщо водій не має відповідних досвіду і навичок, то це може призвести до серйозних проблем. Досвідчений автомеханік у коментарі «SUV News» пояснив усі тонкощі буксирування авто з варіатором.
Насамперед фахівець закликав дотримуватися таких правил безпечного буксирування:
Механік окремо акцентував увагу на співвідношенні мас автомобілів. Якщо буксируваний ТЗ дорівнює або перевищує масу вашого автомобіля, краще знайти інший спосіб доставки транспортного засобу до пункту призначення.
“Варіатор – досить ніжний механізм, розрахований на певні навантаження, зазначені в технічній документації. Ігнорування цих обмежень може призвести до виходу з ладу дорогого вузла“, – пояснює експерт.
Механік наголосив, що варіатор потребує регулярного обслуговування, включно з повною заміною оливи кожні 60 000 – 70 000 кілометрів. Він закликав ігнорувати твердження виробників про “довічний” термін служби трансмісійної рідини, оскільки в реальності мастило втрачає свої властивості вже через кілька років. У підсумку це призводить до швидкого перегріву і зносу компонентів варіаторної трансмісії. Її ремонт може обійтися в окремих випадках у десятки тисяч гривень.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…