Як правильно тримати кермо автомобіля, щоб не потрапити в халепу

Перш, ніж приступати до керування автомобілем, кожен водій повинен вибрати для себе правильну позу і положення рук на кермовому колесі. Це важливо для комфортного і безпечного водіння. Видання «SUV News» розбиралося в цьому питанні.

Правильне захоплення керма є чи не ключовою навичкою водіння. Все тому, що це допомагає максимально зручно і якісно маневрувати на дорозі. Якщо ваші руки розташовані неправильно, це може призвести до втрати контролю над авто, що в критичній ситуації здатне спровокувати ДТП. Нерідко водії нехтують правилами або просто не знають, як слід розташовувати руки на рульовому колесі, що призводить до різних неприємних наслідків.

Оптимальне положення рук на кермі

У минулому водіям рекомендували утримувати руки на 10 і 14 годині, але з плином часу технології еволюціонували і колишні рекомендації втратили свою актуальність. Через масову появу в автомобілях подушок безпеки, вмонтованих у рульове колесо, експерти стали частіше радити водіям тримати руки на 9 і 15 годині, тобто в крайніх лівій і крайній точках обода.

За словами фахівців, таке розташування дає змогу мати кращий контроль над авто, створює менше навантаження на організм і знижує ризик травм. Деякі водії також використовують хват на 8 і 16 годин, що також допустимо, але зменшує здатність маневрування.

Поширені помилки

Серед найтиповіших помилок під час взаємодії з кермовим колесом виділяється водіння однією рукою, опора на нижню частину обода, захоплення керма зсередини і занадто сильне стиснення. Все це підвищує ризик травм, погіршує керованість і прискорює стомлюваність водія.

Техніка поворотів

Якщо виникає необхідність здійснення різкого повороту, найкраще використовувати метод «рука над рукою» – він максимально швидкий, зручний і безпечний. Якщо йдеться про планомірний неспішний поворот, то слід використовувати техніку «ковзання», коли рука пересувається по ободу без втрати контакту.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також