Categories: Статті

Як продовжити термін служби підвіски автомобіля за допомогою герметика

Підвіска автомобіля зазвичай захищена безліччю гумових елементів: пильовиками, втулками, кріпленнями, відбійниками і ущільнювачами, які спільно оберігають рухомі частини від бруду, пилу, вологи і зносу. Однак з часом ці елементи зношуються під впливом окислення, ультрафіолету і механічних навантажень. Як пише SlashGear, процес руйнування цих гумових деталей зупинити неможливо, але можна істотно уповільнити за допомогою використання герметиків.

Експерти повідомляють, що гумові герметики для усунення витоків технічних рідин ефективно працюють не тільки для ремонту, а й у рамках профілактичного обслуговування автомобіля. При цьому важливо відповідально підходити до підбору відповідного засобу. Наприклад, використовувати WD-40 для обробки гумових виробів категорично не можна, оскільки це мастило може завдати їм непоправної шкоди. Так само як не можна використовувати засіб для чорніння шин, так само заборонено його застосовувати для відновлення гумових деталей підвіски.

Гумові ущільнювачі в підвісці мають багато спільного з сальниками двигуна. Обидва типи стійкі до хімічних впливів і мастил, мають гнучкість і складаються зі схожих матеріалів – зазвичай це комбінація нітрильної гуми і неопрену (NBR). Більшість гумових герметиків містить ті самі пластифікатори, які використовуються під час виготовлення таких ущільнювачів.

Досвідчені механіки підтверджують ефективність гумових герметиків не тільки для ущільнювачів двигуна, а й для елементів підвіски. Засіб містить гліколеві ефіри, які спричиняють розм’якшення та набухання NBR-гуми, що пояснює механізм відновлення та герметизації.

Щоб застосовувати засіб за призначенням, потрібно наповнити ним зручний розпилювач і обробити пильовики ШРКШ, гумові опори амортизаторів, ущільнювачі, сальники кульових опор і рульового механізму.

Щоб отримати вільний доступ до всіх необхідних гумових елементів, слід підняти автомобіль на домкраті або на спеціальному підйомнику, зняти колеса й уважно оглянути стійки та амортизатори. Зверніть увагу на компоненти рульового управління і все, що з ними з’єднується – важелі підвіски, стабілізатори. Якщо деталь гумова – обробіть її.

Регулярне проведення такої процедури раз на рік допоможе вам уникнути дорогого ремонту в майбутньому, зазначають експерти. Як показує практика, використання такого методу обходиться набагато дешевше ремонту або заміни елементів підвіски.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

13 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago