Як прогрівати коробку «автомат», щоб вона не зламалася: важлива порада автомеханіка
Автоматична трансмісія стала справжнім благом для автомобілістів, зробивши процес керування автомобілем простішим і зручнішим. Водночас крихкість і складність конструкції АКПП призвели до того, що такі коробки почали швидко ламатися, а їхній ремонт став оцінюватися в цілий статок. У зв’язку з цим експерти відзначають один важливий фактор, який впливає на справність і довговічність «автомата» – прогрів. Досвідчений автомеханік розповів «SUV News», як прогрівати коробку, щоб вона не зламалася.
Для досягнення оптимальної робочої температури і нормального функціонування повноцінне прогрівання АКПП має тривати не менше 5-10 хвилин під час руху, стверджує фахівець. Він підкреслює, що в цей період вкрай важливо уникати різких прискорень, що дасть змогу коробці перемикати передачі плавно, без зайвого навантаження.
Механік називає маячнею твердження виробників, що сучасні коробки не потребують прогріву. Він звертає увагу, що складний і вразливий механізм потребує повноцінного змащення, а трансмісійне масло не зможе моментально покрити плівкою всі деталі, що труться, в КПП – йому потрібен час і відповідна температура.
При цьому майстер визнає, що необхідності прогрівати автомобіль на місці тривалий час немає – достатньо дочекатися, коли оберти впадуть до холостого ходу, після чого можна починати рух у спокійному режимі.
Механік заявляє, що дотримання простих і зрозумілих вимог, поряд із регулярним технічним обслуговуванням, дасть змогу продовжити термін служби «автомата» і двигуна. Правильна експлуатація та обслуговування можуть призвести до того, що трансмісія буде безвідмовно працювати протягом 250 000 – 300 000 кілометрів і навіть більше.
Раніше ми писали, кому не варто купувати авто з варіатором. Також механік назвав п’ять ознак, що авто на межі поломки.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!