Як водії вбивають двигун авто старим зливним корком: пояснення від механіка
Більшість водіїв навіть не уявляють, що заощадження на зливному корку двигуна може призвести до серйозних проблем.
Моторист із 20-річним досвідом поділився з порталом mmr.net.ua, які наслідки чекають на осіб, які намагаються заощадити на цьому елементі автомобіля.
Виробники автомобілів чітко вказують у своїх рекомендаціях щодо заміни масла необхідність заміни зливної пробки та прокладки.
Однак, власники автомобілів часто помічають, що ці деталі виглядають як нові, і не розуміють, чому автомеханіки наполягають на їх заміні, особливо якщо з пробкою нічого не сталося під час експлуатації.
Будьте обережні і не поспішайте з економією, коли мова йде про заміну зливної пробки. При повторному закручуванні старої пробки в зливний отвір може пошкодитись її різьба. Це може статися через те, що пробки виготовляються з м’якого металу.
Крім того, якщо ви використовуєте пробку знову, вона може почати текти і рівень масла буде поступово падати. Якщо ви не помітите цього, ваш двигун може потрапити в серйозні проблеми. Тому виробник рекомендує не ризикувати і заміняти пробку за необхідності.
Якщо зливна пробка має мідне або алюмінієве кільце ущільнювача, то у цьому випадку ситуація трохи відрізняється. Такі пробки можуть використовуватися кілька разів, оскільки їхня різьба залишається недеформованою.
Проте кільце стискається при закручуванні, і при наступній заміні мастила його треба замінити, навіть якщо воно виглядає як нове. Деякі фахівці рекомендують використовувати таку пробку повторно, стверджуючи, що достатньо просто закрутити її міцніше. Не рекомендується робити цього, оскільки таке закручування може пошкодити різьбу в зливному отворі картера, що може призвести до втрати герметичності та витоку оливи в непідходящий момент.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!