Як водії вбивають двигун машини старим зливним корком

Багато водіїв навіть не підозрюють, що економія на зливному корку двигуна може спричинити серйозні проблеми. Моторист з 20-річним досвідом розповів порталу mmr.net.ua про наслідки для тих, хто намагається заощадити на цьому елементі автомобіля. Виробники автомобілів чітко вказують у своїх рекомендаціях щодо заміни масла необхідність заміни зливної пробки та прокладки.

Проте власники автомобілів часто зауважують, що ці деталі виглядають як нові, і не розуміють, чому автомеханіки наполягають на їх заміні, особливо якщо з пробкою нічого не трапилося під час використання.

Будьте уважні і не поспішайте заощаджувати на заміні зливної пробки. Повторне закручування старої пробки у зливний отвір може пошкодити її різьбу, оскільки пробки виготовляються з м’якого металу.

До того ж, повторне використання зливної пробки може призвести до витікання масла, через що його рівень буде поступово знижуватися. Якщо ви не помітите цього вчасно, двигун може отримати серйозні пошкодження. Тому виробники радять не ризикувати і замінювати пробку за необхідності.

Якщо зливна пробка має мідне або алюмінієве кільце ущільнювача, то в цьому випадку ситуація трохи інша. Такі пробки можна використовувати кілька разів, оскільки їхня різьба залишається недеформованою.

Однак, кільце стискається при закручуванні, тому при наступній заміні мастила його все ж потрібно замінити, навіть якщо воно виглядає як нове. Деякі експерти радять використовувати таку пробку знову, стверджуючи, що достатньо просто закрутити її міцніше. Проте цього робити не рекомендується, оскільки таке закручування може пошкодити різьбу в зливному отворі картера, що може призвести до витоку оливи в непідходящий момент.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело Avtodream
Читайте також