Як виявити двигун після капремонту: досвідчений перекупник назвав шість способів

Купівля вживаного автомобіля – вкрай відповідальний і непростий процес, де найменша помилка може обійтися надалі дуже дорого. Особливо, якщо йдеться про модель з великим пробігом. Тут велика ймовірність потрапити на проблемний двигун або такий, що переніс капітальний ремонт. Нерідко продавці приховують факт останнього, щоб не знижувати ціну. Досвідчений перекупник розповів «SUV News», як легко визначити, що силову установку відновлювали.

Насамперед фахівець звернув увагу, що капремонт виконують як повністю, так і частково, коли міняють тільки поршневі кільця, сальники, вкладиші колінвалу або прокладку ГБЦ. У випадку з повним ремонтом розточують циліндри і повністю міняють поршні.

Ключовою ознакою капітального ремонту завжди є надмірна чистота підкапотного простору. Також на втручання вказує нерівно нанесений герметик, подряпини на болтах кріплення ГБЦ.

Що стосується проблемного двигуна, то його можна визначити за кришкою маслозаливної горловини. Наявність під нею білої емульсії вказує на перегрів або витік антифризу. Синій або сизий дим із вихлопної труби свідчить про вигоряння оливи в циліндрах, що, своєю чергою, відбувається через зношення ущільнювачів і відсутність герметичності. Білий дим із вихлопної труби попереджає про можливе прогорання прокладки ГБЦ і витік охолоджувальної рідини.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також