Стійки стабілізатора — одна з вразливих частин підвіски більшості сучасних автомобілів. Зазвичай вони служать до 50 000 км, але є способи, які допомагають значно подовжити їхній термін служби. Про це розповів експерт порталу mmr.net.ua.
Коли стійки стабілізатора починають виходити з ладу, з’являються такі ознаки: глухі звуки в підвісці, погіршення стійкості під час поворотів і більші нахили автомобіля в поворотах. Ці деталі виконують важливу роль, з’єднуючи стабілізатор з кузовом, зменшують нахили авто і покращують його керованість, що особливо важливо при швидкісних маневрах. Крім того, стійки стабілізатора виконують роль захисного елемента, поглинаючи удари при проїзді нерівностей.
Читайте також:
Водіїв в Україні штрафуватимуть за проїзд на жовте світло
В Україні помітили розкішний Rolls-Royce Cullinan з яскравим тюнінгом
Стійка стабілізатора — це металевий стрижень з шарнірами на кінцях, які з часом стають слабким місцем. Під час експлуатації ці шарніри зношуються, втрачають рухливість, і водій змушений звертатися до сервісу для їх заміни. Варто зазначити, що заводські стійки стабілізатора служать довше за аналогічні запчастини, які продаються в магазинах. Чому так відбувається?
Як виявилося, проблема не в якості обслуговування в автосервісі. Виробники запчастин часто економлять на матеріалах, використовуючи пильовики з тонкої гуми. Це призводить до швидкого витікання мастила, що залишає вузли без належного захисту. Шарніри починають зношуватися дуже швидко, а мінімальна кількість мастила, що додається виробником, ще більше скорочує термін служби деталі.
Догляд за стійками стабілізатора починається ще до їх встановлення – на етапі покупки. Важливо звертати увагу не лише на популярність бренду чи привабливість упаковки, а й на якість самого виробу. Міцність металу перевірити важко, але стан пильовика можна оцінити. Хороший пильовик повинен бути з щільного, довговічного матеріалу, повністю покривати шарнір і не мати дефектів. Але цього недостатньо. Після покупки деталі обов’язково придбайте водостійке мастило, краще для ступичних підшипників, в відділі автохімії.
Перед тим, як встановити запчастину на автомобіль, варто трохи підготувати її. Обережно зніміть пильовик, щоб дістатись до шарніра, і щедро нанесіть всередину водостійке мастило – заводське мастило рідко забезпечує достатній захист. Після цього поверніть пильовик на місце, переконавшись, що він щільно прилягає і не пропускає бруд чи воду. Деякі водії йдуть далі і модернізують пильовики для посилення захисту від забруднень.
Такий підхід дозволяє стійкам стабілізатора працювати до 100 000 кілометрів, що вдвічі більше за термін служби оригінальних запчастин.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Більшість автовиробників рекомендує міняти моторну оливу в двигуні кожні 10 000-15 000 кілометрів або раз…
На даний час кросовери знаходяться на піці популярності у багатьох сегментах. Українці віддають їм перевагу…
Сучасні автомобілі нерідко мають якісь приховані функції, які залишаються невідомими для більшості водіїв. Нерідко їх…
Чеський автовиробник Skoda вивів на тести свій новий семимісний електричний кросовер, заснований на концепті Vision…
В Україні останніми роками підскочила статистика автомобільних крадіжок і викрадень. Зловмисники при цьому використовують найвитонченіші…
Американський автовиробник Jeep на тлі падіння продажів і тиску з боку електромобілів вирішив завдати потужного…