Як зрозуміти, що ремінь ГРМ вашого двигуна несправний: назвали пʼять ознак
Двигун автомобіля складається не тільки з шестерень і поршнів. У ньому є також гнучкі компоненти, які з’єднують рухомі частини. Один із таких компонентів — це ремінь ГРМ. Він з’єднує і синхронізує роботу розподільного і колінчастого валів, щоб вони оберталися з однаковою швидкістю. Це важливо для того, щоб циліндри двигуна працювали в правильній послідовності.
Ремінь ГРМ з часом зношується і потребує заміни, оскільки є витратним матеріалом. Оскільки ця деталь зазвичай прихована від водія, експерти зі SlashGear виділили щонайменше п’ять непрямих ознак його несправності.
З двигуна чути характерне цокання
Ремінь ГРМ зазвичай працює тихо, обертаючись навколо кулачка та колінчастого вала завдяки своїм зубцям. Однак, коли ремінь зношений, його зчеплення може тимчасово послаблюватися під час роботи. Навіть коротке зісковзування може спричинити тимчасове блокування валів або циліндрів, поки ремінь знову не відновить своє утримання. Це може викликати характерний цокаючий звук, що лунає з двигуна.
Двигун виділяє занадто багато вихлопних газів під час роботи
Якщо з вихлопної труби йде чорний дим, це означає, що двигун працює з надмірним навантаженням і спалює більше палива, ніж потрібно. Це може бути через несправність ременя ГРМ або інші проблеми з двигуном.
Двигун взагалі не заводиться
Якщо двигун не заводиться, це може бути через проблему з ременем ГРМ. Зазвичай, коли ви повертаєте ключ запалювання, ремінь ГРМ обертає колінчастий вал, який приводить у дію всі інші частини автомобіля. Якщо ремінь сильно зношений або порваний, він не зможе обертати колінчастий вал, а значить, двигун не запуститься, і машина не поїде.
Двигун поводиться нестійко на високих обертах
Якщо на високих обертах двигун працює нестабільно, це може бути через зношений або пошкоджений ремінь ГРМ. Коли ви їдете на великій швидкості, ремінь ГРМ відчуває максимальне навантаження. Якщо він зношений, ви можете почути дивні звуки, як-от деренчання або клацання, а двигун може працювати нерівномірно. Також стрілка на тахометрі може показувати більші оберти, ніж насправді є, через проблеми з ременем.
Візуальні пошкодження
Проблеми з ременем ГРМ можуть бути схожими на інші несправності автомобіля, як-от низький тиск оливи, тому важливо вміти їх розпізнавати. Зазвичай ремінь ГРМ може бути трохи потертим, і це нормально. Але якщо на ньому з’являються великі тріщини або потертості, це вже серйозна проблема.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!