Розрив ременя ГРМ може стати серйозною проблемою для будь-якого водія, оскільки ремонт коштуватиме дорого. Важливо регулярно перевіряти стан ременя, але іноді він може порватися раптово. Тому, щоб уникнути поломки двигуна, краще заздалегідь вибрати машину з двигуном, який менш схильний до таких проблем.
Автомеханік пояснив, що коли рветься ремінь ГРМ, клапани зупиняються, а поршні продовжують рух. Через це поршні можуть вдарити по клапанам, пошкодивши їх і головку блоку циліндрів.
Класичні восьмиклапанні двигуни рідко мають проблеми з обривом ременя ГРМ, але вони застаріли й майже не використовуються в сучасних авто. Тому експерти радять регулярно перевіряти ремінь ГРМ і змінювати його кожні 80 000 – 120 000 кілометрів. Як альтернатива, можна розглянути варіант з ланцюгом ГРМ, який не рветься, але має інші недоліки.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…
7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…