Розрив ременя ГРМ може стати серйозною проблемою для будь-якого водія, оскільки ремонт коштуватиме дорого. Важливо регулярно перевіряти стан ременя, але іноді він може порватися раптово. Тому, щоб уникнути поломки двигуна, краще заздалегідь вибрати машину з двигуном, який менш схильний до таких проблем.
Автомеханік пояснив, що коли рветься ремінь ГРМ, клапани зупиняються, а поршні продовжують рух. Через це поршні можуть вдарити по клапанам, пошкодивши їх і головку блоку циліндрів.
Класичні восьмиклапанні двигуни рідко мають проблеми з обривом ременя ГРМ, але вони застаріли й майже не використовуються в сучасних авто. Тому експерти радять регулярно перевіряти ремінь ГРМ і змінювати його кожні 80 000 – 120 000 кілометрів. Як альтернатива, можна розглянути варіант з ланцюгом ГРМ, який не рветься, але має інші недоліки.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Сьогодні проблема викрадення автомобілів в Україні вкрай актуальна. З початку повномасштабної війни статистика цього виду…
Зупинка автомобіля поліцією є звичайною процедурою, яка далеко не завжди пов'язана з порушенням ПДР. У…
Під час зупинки автомобіля поліцією багато українських водіїв роблять одну й ту саму помилку з…
В Україні наразі постійні водійські посвідчення видають терміном на 30 років. Багато хто вважає, що,…
У спілкуванні з водіями патрульні нерідко вдаються до провокацій, щоб змусити керманича обмовити себе або…
Японський автобренд Mazda традиційно асоціюється з надійністю. Кросовери в його модельній лінійці не є винятком.…