Які звуки у підвісці авто сигналізують про небезпеку: причини та способи усунення

Стукіт і скрегіт у автомобілі завжди варто сприймати серйозно, оскільки це може бути ознакою серйозних проблем. Ці звуки можуть вказувати на проблеми у підвісці, двигуні або інших системах автомобіля. Необхідно якнайшвидше звернутися до фахівців для діагностики та вирішення цих проблем, щоб уникнути подальших ускладнень і забезпечити безпеку на дорозі.

Видання “Телеграф” підготував поради для водіїв щодо виявлення стукіту у підвісці та методів усунення цієї проблеми. Зазвичай, основною причиною таких проблем є несправності у підвісці та амортизаторах.

Які механізми можуть зламатися

Найбільш вразливими елементами є сайлентблоки, стійки стабілізаторів, рульова система, гальма та кульові опори. Сайлентблоки, стійки стабілізаторів та рульова система часто видають сторонні шуми, тоді як рульова система та гальма можуть почати стукати, якщо водій продовжує ігнорувати звуки, що виникають під час руху.

Для перевірки сайлентблоків у важелях підвіски використовується плоске монтування, яке переміщають у різних напрямках. Якщо гумові складові шарнірів мають тріщини, то потрібно замінити всю деталь. Важелеві сайлентблоки піддаються великим навантаженням і термічним коливанням, тому їх часто змінюють.

Багато автомобілів мають кульові опори у підвісці, які з’єднують амортизаторну стійку і важіль. Щоб перевірити стан кульової опори, можна підвісити одну сторону автомобіля і похитати колесо вправо-вліво, слідкуючи за опорою. Якщо є зазор, то кульову опору треба замінити. В опори може вийти з ладу підшипник, який під час руху прямо видаватиме звук, а під час повороту цей звук може зникнути. Заміна підвіски може бути частковою або повною. При повній заміні можна підібрати запчастини, які змінять характеристики автомобіля, додаючи комфорту або агресивності під час керування.

Якщо стійки стабілізаторів стукають, то глухий стукіт може вказувати на дефект однієї з деталей стійки. Щоб діагностувати поломку, достатньо просто похитати передню частину машини, оперившись долонею на верхню частину стійки. Стуки відчуваються відразу.

Якщо у вас гримить задня підвіска, це може бути спричинено проблемами з фіксаторами в глушнику або старими амортизаторами. Шуми також можуть виникати через недостатнє кріплення амортизаторів. Якщо проблема у покришках, можливо, потрібне регулювання розвалу або сходження. Вирішення цих проблем може покращити маневреність, збільшити термін служби шин, покращити стійкість на дорозі та зменшити витрати пального.

Багато водіїв відразу ж звертають увагу на причину несправності у своєму автомобілі, що є правильним підходом, оскільки відкладення ремонту може призвести до серйозних фінансових витрат. Проте не лише грошові аспекти мають значення.

Причинами поломок може бути багато факторів, тому важливо не ігнорувати шуми чи інші ознаки проблем та вчасно проводити огляд або звертатися до фахівців сервісного центру для вирішення проблеми.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також