За якими 10 послугами краще не звертатись в дилерський центр: пояснення від досвідченого механіка
Механіки стверджують, що не завжди потрібно обирати дилерський центр для обслуговування автомобіля. Якщо ви придбали нове авто і плануєте обслуговувати його виключно у дилера, то знайте, що деякі ремонтні та сервісні роботи там можуть бути вигідними.
Механіки радять уникати десяти видів ремонтів і обслуговування у дилерських центрах. Вони наголошують на важливості звернення до спеціалізованих сервісних центрів і пояснюють, чому це важливо.
Шиномонтаж, заміна шин, встановлення інших дисків
Механіки рекомендують виконувати шиномонтаж у спеціалізованих автомайстернях, які зазвичай є більш доступними, ніж дилерські центри. Працівники цих майстерень мають більший досвід у цій галузі і виконують роботи швидше.
Післяпродажне встановлення та кузовні роботи
Для післяпродажного встановлення аудіосистеми, заміни обшивки або кузовних робіт краще звертатися до спеціалізованих магазинів та автомайстерень, а не дилерських центрів. У них є більший вибір можливостей і досвіду в персоналізації авто. Дилери часто пропонують лише стандартні опції від одного виробника.
Заміна щіток склоочисника та лобового скла
Механіки рекомендують власникам автомобілів звертатися до надійного місцевого механіка для таких робіт. Це дозволить заощадити багато грошей. Деякі роботи, наприклад, заміну щіток склоочисників, можна зробити самостійно.
Заміна масла та обслуговування гальм
Якщо ваш автомобіль все ще має гарантію, то заміна мастила та обслуговування гальм можуть бути вигідні у дилера. Проте, якщо гарантія закінчилася, то краще звертатися до звичайних автомайстерень, де ці послуги обійдуться дешевше.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!