Зробіть це, якщо стоїте в заторі: врятуєте машину від дорогого ремонту

Generated by pixel @ 2019-03-12T22:59:09.215751

Автомобілісти у великих містах постійно стикаються з виснажливими поїздками в дорожніх заторах. При цьому багато водіїв не розуміють, що постійна експлуатація автомобіля в таких умовах не тільки викликає роздратування і дискомфорт, а й може серйозно нашкодити автоматичній коробці передач. У коментарі «SUV News» досвідчений автомеханік розповів, який прийом допоможе продовжити життя трансмісії.

Проблема частих перемикань

Якщо ви використовуєте в заторі авто з АКПП, то вона постійно перемикається між першою і другою передачами. Це створює критичне навантаження на вузли трансмісії.

У роботизованих коробках зчеплення перебуває в стані постійного прослизання, що призводить до передчасного зносу деталей“, – пояснює фахівець.

Класична гідротрансформаторна АКПП страждає від їзди в заторі не менше. Вони сконструйовані так, щоб максимально економити пальне, а тому коробка автоматично підвищує передачу навіть за мінімальної швидкості. Це призводить до перевантаження фрикціонів, додаткові цикли роботи гідросистеми скорочують загальний ресурс вузла.

Спортрежим як рішення

У багатьох сучасних автомобілях з «автоматом» є спеціальний спортивний режим, який, як правило, використовується для поліпшення динаміки. Але він також може бути корисний і в дорожньому заторі, граючи захисну роль.

Використання спортрежиму призводить до того, що коробка перемикається на другу передачу тільки після досягнення 2000-2500 оборотів, а не на 1200, як зазвичай. Таке налаштування дає змогу істотно скоротити кількість перемикань і знизити знос трансмісії.

Чи варта гра свічок?

Головний і єдиний недолік спортивного режиму – підвищена витрата палива. Водночас експерти стверджують, що це копійки порівняно з витратами на ремонт автоматичної трансмісії.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також