Categories: Автоновини

5 причин, чому всі нові автомобілі стали “одноразовими”

Реальний термін служби автомобілів упродовж останніх десятиліть значно скоротився. Сучасні виробники легкових автомобілів активно використовують концепцію запланованого старіння ще на етапі розробки своїх транспортних засобів. Фахівці порталу hotcars.com визначають п’ять ключових причин, які пояснюють цей тренд.

В першу чергу, виробникам не вигідна довговічність автомобілів. У 80-ті роки минулого століття основним завданням автокомпаній було підвищення надійності вироблених транспортних засобів для завоювання довіри споживачів.

Сьогодні ситуація змінилася, і для забезпечення прибутковості виробникам доводиться випускати великі партії автомобілів щорічно. З цією метою інженери вже на етапі розробки обмежують ресурс основних компонентів автотранспорту, що призводить до скорочення реального терміну їхньої служби. В результаті автолюбителі вимушені частіше здійснювати заміну автомобілів і купувати нові.

Другий фактор пов’язаний із зусиллям зменшити вагу автомобілів. Виробники постійно вдосконалюють характеристики транспортних засобів, зменшуючи масу всіх компонентів, включаючи частини двигуна внутрішнього згоряння. Наприклад, у сучасних автомобілях блоки циліндрів вже виготовляють з алюмінію, замінюючи чавун. Крім того, компоненти циліндропоршневої групи стають легшими, включаючи поршні з тонкими стінками, що може призвести до погіршення теплообміну та збільшення ризику перегріву силового агрегату, що, в свою чергу, може призвести до його відмови.

Третя складність пов’язана з економією на трансмісії. Виробники все частіше відмовляються від класичних гідромеханічних автоматів, вибираючи менш дорогі, але менш довговічні варіатори і роботизовані коробки передач.

Четверта проблема – економія на матеріалах, таких як залізо, оцинковування та антикорозійна обробка кузова. Сучасні автовиробники оцинковують лише найпроблемніші кузовні деталі або взагалі відмовляються від цієї практики. З метою економії зменшується шар лакофарбового покриття, а антикорозійною обробкою покривається лише обмежена частина поверхні.

П’ятий чинник пов’язаний із поглядом на екологію. Каталітичний нейтралізатор, відповідальний за зниження вмісту шкідливих речовин у викидах, починає руйнуватися вже через 2-4 роки експлуатації автомобіля. Під час руйнування утворюється керамічний пил, який може осісти на стінках циліндрів, що може призвести до утворення “задирок” на їхній поверхні та виходу з ладу двигуна.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Recent Posts

Розкрили нову вагому перевагу електромобілів над бензиновими авто: що це означає

Міністерство енергетики США та Агентство з охорони довкілля провели своє дослідження і виявили ще одну…

5 години ago

Водіям розкрили важливу додаткову функцію ременів безпеки, яку слід знати всім

Ремені безпеки — важливий елемент захисту в автомобілі. Їх правильне використання допомагає зменшити ризик травм…

17 години ago

Як водіям не отримати штраф за встановлення ГБО на автомобіль: відповідь від МВС

Через зростання цін на бензин і дизель українці почали переводити свої авто на газ. Навіть…

17 години ago

Нова заборона для водіїв в Україні: за що у Раді пропонують штрафи на 34 тисяч гривень і позбавлення прав

В Україні розглядають новий законопроєкт №9564, який пропонує заборонити водіям автомобілів гучний звук вихлопу. Якщо…

18 години ago

Не лише перевищення швидкості: три небезпечні маневри, за які поліція зупинить автомобіль

Багато українських водіїв вважають, що якщо не перевищувати швидкість, поліція їх не зупинить. Але насправді…

18 години ago

Чи можна переоформити авто без відвідування ТЦК: пояснення юриста

Через воєнний стан і вторгнення РФ українці мають багато обмежень, у тому числі й у…

19 години ago