Categories: Автоновини

Бензинові й дизельні авто хочуть заборонити достроково: під ударом 60% ринку

Стратегія Єврокомісії

Європейська комісія розглядає ініціативу, яка зобов’яже великі корпорації та сервіси каршерингу припинити купівлю автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння вже до 2030 року – на п’ять років раніше за попередній план. Про це повідомляє німецьке видання Bild з посиланням на інсайдерів із Брюсселя.

Цілі ініціативи

Метою нових обмежень є прискорення переходу до електротранспорту та значне скорочення викидів CO₂ у секторі перевезень. За оцінками європейських посадовців, рішення зачепить близько 60% ринку нових авто.

Перешкоди на шляху

Проте галузеві оператори звертають увагу на брак зарядних станцій: через нестачу інфраструктури деякі каршерингові компанії навіть скорочують парк електромобілів. «Клієнти не мають достатньо можливостей для підзарядки», – пояснюють представники ринку.

Реакція експертів

Депутат Європарламенту Маркус Фербер називає ідею «нереалістичною»: «Повністю перевести корпоративні автопарки на електрокари за три роки практично неможливо». Подібної думки й Ніко Габріель із правління Sixt, який вважає таку ініціативу «відчуженою від реальності».

Можливі наслідки для споживачів

У секторі прогнозують зростання цін на оренду та лізинг авто, що може відлякати туристів і ускладнити доступ до транспортних послуг. «Туристи навряд чи платитимуть за дорогі електрокари, а бізнес–клієнтам стане важче дістати автомобіль у лізинг», – попереджає Габріель.

Отже, хоча ЄС прагне посилити екологічні стандарти, реальні виклики з розбудови зарядної мережі та економічні ризики можуть затримати «електрокарну революцію».

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

36 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago