Європейська комісія розглядає ініціативу, яка зобов’яже великі корпорації та сервіси каршерингу припинити купівлю автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння вже до 2030 року – на п’ять років раніше за попередній план. Про це повідомляє німецьке видання Bild з посиланням на інсайдерів із Брюсселя.
Метою нових обмежень є прискорення переходу до електротранспорту та значне скорочення викидів CO₂ у секторі перевезень. За оцінками європейських посадовців, рішення зачепить близько 60% ринку нових авто.
Проте галузеві оператори звертають увагу на брак зарядних станцій: через нестачу інфраструктури деякі каршерингові компанії навіть скорочують парк електромобілів. «Клієнти не мають достатньо можливостей для підзарядки», – пояснюють представники ринку.
Депутат Європарламенту Маркус Фербер називає ідею «нереалістичною»: «Повністю перевести корпоративні автопарки на електрокари за три роки практично неможливо». Подібної думки й Ніко Габріель із правління Sixt, який вважає таку ініціативу «відчуженою від реальності».
У секторі прогнозують зростання цін на оренду та лізинг авто, що може відлякати туристів і ускладнити доступ до транспортних послуг. «Туристи навряд чи платитимуть за дорогі електрокари, а бізнес–клієнтам стане важче дістати автомобіль у лізинг», – попереджає Габріель.
Отже, хоча ЄС прагне посилити екологічні стандарти, реальні виклики з розбудови зарядної мережі та економічні ризики можуть затримати «електрокарну революцію».
Вас також можуть зацікавити новини:
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…