Categories: Автоновини

Чому водії відмовляються від ГБО та знімають обладнання: водіям назвали 7 важливих причин

Перехід на газове паливо не завжди є вигідним з фінансової точки зору. Багато водіїв, ретельно зваживши всі плюси та мінуси, не роблять вибір на користь газобалонного обладнання для своїх автомобілів. Сайт mmr.net.ua перерахував сім недоліків ГБО, через які автовласники відмовляються переходити на газ.

Газобалонне обладнання не підходить для власників компактних автомобілів класу B або C, оскільки це призведе до втрати багажного відділення, яке буде зайняте балоном. Можливо встановити тороїдальний балон у нішу запасного колеса, але це призведе до того, що запасне колесо займе частину багажника.

Якщо ваш автомобіль з газовим обладнанням знаходиться в підземному гаражі, слід бути особливо уважним. Багато паркінгів забороняють паркування таких автомобілів через можливий ризик витоку газу, який, бувши важчим за повітря, може накопичуватися внизу.

Якщо ваш автомобіль є на гарантії, встановлення газового обладнання може порушити умови гарантії, оскільки виробники забороняють внесення будь-яких змін у конструкцію автомобіля.

Машина, що часто використовується для коротких поїздок, може не виграти від переходу на газ. Економія на ГБО при невеликих пробігах може бути незначною. Такий перехід вимагає додаткових витрат на придбання, встановлення та легалізацію, кожна з яких становить значну суму і повертається тільки через 4-5 років.

При переході на газ можна втратити динаміку. Двигун, розрахований на роботу на бензині, не зможе повністю використовувати свій потенціал при роботі на газі. Також, відсутність розвиненої мережі газових заправок у регіоні може стати причиною відмови від ГБО.

Газове паливо ефективне переважно для комерційного транспорту з великими пробігами. Проте для звичайного водія ситуація може бути не такою очевидною. Окрім витрат на паливо, які не є єдиними витратами на автомобіль, варто враховувати витрати на обслуговування та ремонт. Обслуговування та ремонт авто з ГБО часто виявляються складнішими та дорожчими, ніж у звичайного бензинового. Крім того, навіть при однаковому пробігу знос у машини з встановленою системою ГБО може бути вищим, ніж у авто на штатному паливі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Чому сучасним автомобілям не можна довго працювати на холостих обертах

Конструкція сучасних бензинових і дизельних двигунів сильно відрізняється від старих моторів, оскільки виробники прагнуть зробити…

32 хвилини ago

Перекупник пояснив, у чому небезпека купівлі однорічного автомобіля

На перший погляд, купівля однорічного автомобіля - це розумний компроміс між ціною і станом. Машина…

2 години ago

Співробітник АЗС назвав автомобілі, які небезпечно заправляти «до повного»

В Україні дуже поширена звичка заправляти автомобілі на АЗС до повного бака. Однак для багатьох…

3 години ago

«Давно випивали?”: як правильно відповісти на провокаційне запитання поліції

Нерідко поліцейські під час зупинки автомобіля намагаються спровокувати водія на самообмову і визнання провини в…

4 години ago

Патрульний назвав найгірший час для їзди на кросовері

Останнім часом українці активно вважають за краще купувати кросовери, як нові, так і старі. Особливо…

9 години ago

Скільки потрібно їхати трасою, щоб підзарядити акумулятор: міфи і реальність

Як відомо, заряд автомобільного акумулятора постійно поповнюється за рахунок роботи генератора. Однак останньому потрібна певна…

10 години ago