Categories: Автоновини

Чому водії відмовляються від ГБО та знімають обладнання: водіям назвали 7 важливих причин

Перехід на газове паливо не завжди є вигідним з фінансової точки зору. Багато водіїв, ретельно зваживши всі плюси та мінуси, не роблять вибір на користь газобалонного обладнання для своїх автомобілів. Сайт mmr.net.ua перерахував сім недоліків ГБО, через які автовласники відмовляються переходити на газ.

Газобалонне обладнання не підходить для власників компактних автомобілів класу B або C, оскільки це призведе до втрати багажного відділення, яке буде зайняте балоном. Можливо встановити тороїдальний балон у нішу запасного колеса, але це призведе до того, що запасне колесо займе частину багажника.

Якщо ваш автомобіль з газовим обладнанням знаходиться в підземному гаражі, слід бути особливо уважним. Багато паркінгів забороняють паркування таких автомобілів через можливий ризик витоку газу, який, бувши важчим за повітря, може накопичуватися внизу.

Якщо ваш автомобіль є на гарантії, встановлення газового обладнання може порушити умови гарантії, оскільки виробники забороняють внесення будь-яких змін у конструкцію автомобіля.

Машина, що часто використовується для коротких поїздок, може не виграти від переходу на газ. Економія на ГБО при невеликих пробігах може бути незначною. Такий перехід вимагає додаткових витрат на придбання, встановлення та легалізацію, кожна з яких становить значну суму і повертається тільки через 4-5 років.

При переході на газ можна втратити динаміку. Двигун, розрахований на роботу на бензині, не зможе повністю використовувати свій потенціал при роботі на газі. Також, відсутність розвиненої мережі газових заправок у регіоні може стати причиною відмови від ГБО.

Газове паливо ефективне переважно для комерційного транспорту з великими пробігами. Проте для звичайного водія ситуація може бути не такою очевидною. Окрім витрат на паливо, які не є єдиними витратами на автомобіль, варто враховувати витрати на обслуговування та ремонт. Обслуговування та ремонт авто з ГБО часто виявляються складнішими та дорожчими, ніж у звичайного бензинового. Крім того, навіть при однаковому пробігу знос у машини з встановленою системою ГБО може бути вищим, ніж у авто на штатному паливі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

3 хвилини ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

1 годину ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago