Categories: Автоновини

Чому водії відмовляються від ГБО та знімають обладнання: водіям назвали 7 важливих причин

Перехід на газове паливо не завжди є вигідним з фінансової точки зору. Багато водіїв, ретельно зваживши всі плюси та мінуси, не роблять вибір на користь газобалонного обладнання для своїх автомобілів. Сайт mmr.net.ua перерахував сім недоліків ГБО, через які автовласники відмовляються переходити на газ.

Газобалонне обладнання не підходить для власників компактних автомобілів класу B або C, оскільки це призведе до втрати багажного відділення, яке буде зайняте балоном. Можливо встановити тороїдальний балон у нішу запасного колеса, але це призведе до того, що запасне колесо займе частину багажника.

Якщо ваш автомобіль з газовим обладнанням знаходиться в підземному гаражі, слід бути особливо уважним. Багато паркінгів забороняють паркування таких автомобілів через можливий ризик витоку газу, який, бувши важчим за повітря, може накопичуватися внизу.

Якщо ваш автомобіль є на гарантії, встановлення газового обладнання може порушити умови гарантії, оскільки виробники забороняють внесення будь-яких змін у конструкцію автомобіля.

Машина, що часто використовується для коротких поїздок, може не виграти від переходу на газ. Економія на ГБО при невеликих пробігах може бути незначною. Такий перехід вимагає додаткових витрат на придбання, встановлення та легалізацію, кожна з яких становить значну суму і повертається тільки через 4-5 років.

При переході на газ можна втратити динаміку. Двигун, розрахований на роботу на бензині, не зможе повністю використовувати свій потенціал при роботі на газі. Також, відсутність розвиненої мережі газових заправок у регіоні може стати причиною відмови від ГБО.

Газове паливо ефективне переважно для комерційного транспорту з великими пробігами. Проте для звичайного водія ситуація може бути не такою очевидною. Окрім витрат на паливо, які не є єдиними витратами на автомобіль, варто враховувати витрати на обслуговування та ремонт. Обслуговування та ремонт авто з ГБО часто виявляються складнішими та дорожчими, ніж у звичайного бензинового. Крім того, навіть при однаковому пробігу знос у машини з встановленою системою ГБО може бути вищим, ніж у авто на штатному паливі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Як обміняти перше 2-річне водійське посвідчення: поради від МВС

В Україні перше водійське посвідчення видають на 2 роки, після чого його обмінюють на постійний…

6 години ago

Названо ТОП-5 нових технологій для автомобілів у 2024 році

Автомобільні технології продовжують прогресувати, поліпшуючи безпеку, комфорт і ефективність. На 2024 рік портал Bibliotech зробив…

16 години ago

На чому їздить Віталій Кім: недорогий Mercedes і розкішний Volkswagen

За останні роки голова Миколаївської обласної адміністрації, Віталій Кім, став відомим на всю Україну, хоча…

17 години ago

Немає адвоката – немає штрафу: водіям назвали поширену помилку поліції

Українські водії часто отримують штрафи за порушення правил дорожнього руху. Інколи поліцейські виписують штрафи з…

17 години ago

Із запасом ходу 1400 км: Chery презентувала недорогий позашляховик

Chery представила новий гібридний кросовер Fulwin T10. Він буде доступний для покупки у Китаї з…

18 години ago

Коли слід міняти розхідники в авто: правило “10-30-60” для запам’ятовування

З часом потрібно частіше перевіряти машину. Це важливо, щоб вона працювала надійно і тривалий час.…

18 години ago