Categories: Автоновини

Honda відкладає випуск «великого та красивого позашляховика»

Японський автовиробник Honda ухвалив рішення призупинити проєкт по створенню великого електричного позашляховика та спрямувати кошти на розвиток гібридних моделей, які сьогодні демонструють кращу рентабельність.

Компанія вже раніше оголосила про уповільнення робіт над електромобілями у межах свого 10-річного плану, що ставить у пріоритет саме гібридні технології. Нещодавні дані від Nikkei Asia підтверджують: один із трьох запланованих позашляховиків на базі концептів серії 0 (0 Series SUV) остаточно відмінено.

Головною причиною такого кроку називають зниження попиту на електромобілі у США та зміну умов федеральних пільг. Після 30 вересня 2025 року діятиме новий «Великий, красивий законопроект», який усуває податковий кредит у 7 500 доларів на придбання нових EV. Це може ще більше відтягнути масове впровадження електрокарів американським ринком.

Натомість середньорозмірний кросовер і седан на батарейках, які були представлені раніше як концепти, продовжать розробку. Очікується, що седан з’явиться в 2026 році, а кросовер 0 Series SUV вийде на ринок трохи згодом після демонстрації на Гран-Прі Японії.

Honda пояснює: великий позашляховик міг би принести збитки через зростання витрат на дослідження та падіння продажів у сегменті. Раніше компанія скорочувала інвестиції в електромобілі з 10 до 7 трильйонів ієн (з 69 до 48 мільярдів доларів) до кінця десятиліття.

Тепер фокус зміщується на гібриди: Honda планує запровадити гібридні версії популярних моделей Pilot, Passport та Odyssey, щоб підтримати обсяги продажів та збільшити прибутковість.

Не лише Honda обрала такий шлях. Toyota також відклала запуск великого електричного позашляховика, а Ford переглянув стратегію EV і дозволив Nissan використовувати частину свого американського заводу з виробництва акумуляторів.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

11 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago