Не поспішайте панікувати через характерний звук гальм — зазвичай достатньо самообстеження, і багатьох неприємностей вдається уникнути без візиту в сервіс, пише ТСН.
Гучний скрип або вереск із зони коліс часто лякає, і перша думка водія — потрібно міняти колодки чи диски. Однак частіше за все проблема криється в дрібних забрудненнях.
Дрібні частинки піску, бруду чи навіть поверхнева іржа після дощу можуть забиватися між гальмівними колодками та дисками, спричиняючи різкий звук при рушанні чи гальмуванні. Щоб позбутися цього за лічені хвилини, достатньо виконати просту процедуру “пропалювання” гальмівної системи.
Як це зробити: знайдіть безпечну ділянку — порожню стоянку чи пряму відрізок дороги. Розвивайте швидкість близько 60–70 км/год і 3–5 разів різко пригальмуйте. Таке інтенсивне, але контрольоване гальмування прогріє систему, випалить забруднення і поверне нормальний, тихий хід гальм.
Якщо ж після цієї процедури скрип залишається або з’являються вібрації і “б’ється” кермо чи педаль, слід звернутися на СТО для детальної діагностики. Але тепер ви знаєте, що не кожен скрип — привід для серйозних витрат.
Вам також може бути цікаво:
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…
Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…