Categories: Автоновини

Ідеальну альтернативу водню знайшли в BMW: що дозволяє нова технологія

Німецький автовиробник BMW ухвалив ключове рішення щодо своєї нової моделі iX5. Замість водневих паливних елементів компанія перейде на систему EREV (електромобіль із подовжувачем запасу ходу), успішно випробувану раніше на i3.

Перехід на EREV допоможе значно наростити дальність пробігу без істотного приросту маси—це критично важливо для електрокарів, повідомляє портал mmr.net.ua.

Що отримає BMW iX5

Очікується, що до 2027 року на ринок вийде новий BMW iX5 із вбудованим генератором-«подовжувачем» запасу ходу. Під час руху цей пристрій підзаряджатиме основну батарею автомобіля.

Такий підхід дозволить досягти пробігу до 1000 км—вдесятеро більше, ніж у звичайних плагін-гібридів (PHEV). При цьому «допоміжна» силова установка не приводить колеса в рух, а лише виробляє електроенергію для акумуляторів; рух забезпечують електромотори.

Співпраця з ZF

Виробником модулів REx для BMW стала німецька компанія ZF. Вона виготовлятиме два варіанти подовжувачів—eRE і eRE+—з електродвигунами потужністю 150 або 204 к.с., з вбудованою трансмісією та диференціалом.

Головна функція цих блоків—підтримка заряду батареї, а не прямий привід коліс.

Новий погляд на гібридні технології

BMW розглядає EREV як можливу заміну традиційним плагін-гібридам, які потребують частих зарядок від мережі. Система забезпечує безперервне підживлення акумулятора в реальному часі, зменшуючи кількість зупинок для дозарядки.

Ця інновація може істотно змінити правила гри на ринку електромобілів і переглянути ставлення до гібридних силових установок. Чекаємо на подробиці та нові анонси від BMW найближчим часом!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

33 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago