Categories: Автоновини

Ідеальну альтернативу водню знайшли в BMW: що дозволяє нова технологія

Німецький автовиробник BMW ухвалив ключове рішення щодо своєї нової моделі iX5. Замість водневих паливних елементів компанія перейде на систему EREV (електромобіль із подовжувачем запасу ходу), успішно випробувану раніше на i3.

Перехід на EREV допоможе значно наростити дальність пробігу без істотного приросту маси—це критично важливо для електрокарів, повідомляє портал mmr.net.ua.

Що отримає BMW iX5

Очікується, що до 2027 року на ринок вийде новий BMW iX5 із вбудованим генератором-«подовжувачем» запасу ходу. Під час руху цей пристрій підзаряджатиме основну батарею автомобіля.

Такий підхід дозволить досягти пробігу до 1000 км—вдесятеро більше, ніж у звичайних плагін-гібридів (PHEV). При цьому «допоміжна» силова установка не приводить колеса в рух, а лише виробляє електроенергію для акумуляторів; рух забезпечують електромотори.

Співпраця з ZF

Виробником модулів REx для BMW стала німецька компанія ZF. Вона виготовлятиме два варіанти подовжувачів—eRE і eRE+—з електродвигунами потужністю 150 або 204 к.с., з вбудованою трансмісією та диференціалом.

Головна функція цих блоків—підтримка заряду батареї, а не прямий привід коліс.

Новий погляд на гібридні технології

BMW розглядає EREV як можливу заміну традиційним плагін-гібридам, які потребують частих зарядок від мережі. Система забезпечує безперервне підживлення акумулятора в реальному часі, зменшуючи кількість зупинок для дозарядки.

Ця інновація може істотно змінити правила гри на ринку електромобілів і переглянути ставлення до гібридних силових установок. Чекаємо на подробиці та нові анонси від BMW найближчим часом!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

6 години ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago