Тюнінгова майстерня Delta Geländesport показала свій новий проєкт – концепт-позашляховик Geländе-5 на базі електричного Renault 5. Після появи хардкорних варіантів Renault 4 і повнопривідної Fiat Grande Panda тепер черга дійшла й до компактного R5, розповідає motorcar.com.ua.
Дизайн і позашляхові ґаджети
Навіщо це зробили?
За словами представника Delta Geländesport, мета проєкту – показати, що й невеликі електромобілі здатні на справжню автономну подвійку по бездоріжжю, поєднавши стримані лінії R5 з брутальними мостами та ґрунтовою підвіскою.
Технічні деталі
Під капотом серійного R5 залишається електромотор потужністю до 150 к.с. Для порівняння, топова версія Alpine A290 видає близько 218 «коней». Наприкінці березня 2025 року виробник представить іще радикальніший Renault 5 Turbo 3E з 400 кВт (544 к. с.) та заднім приводом, данину оригінальному Turbo.
Перспективи реалізації
Поки що автомобіль існує лише у цифровому вигляді, але при достатньому попиті Delta Geländesport готова взятися за фізичну збірку. Орієнтовна вартість переобладнання стартує від 15 000 до 20 000 євро.
Вам також може бути цікаво:
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…
Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…