Categories: Автоновини

Кросовер Renault 5 перетворили на справжній позашляховик

Тюнінгова майстерня Delta Geländesport показала свій новий проєкт – концепт-позашляховик Geländе-5 на базі електричного Renault 5. Після появи хардкорних варіантів Renault 4 і повнопривідної Fiat Grande Panda тепер черга дійшла й до компактного R5,  розповідає motorcar.com.ua.

Дизайн і позашляхові ґаджети

  • Інтерпретація культового ралійного Renault 5 у сучасному електричному виконанні.
  • Підняте шасі: кліренс збільшено на 100 мм, а арки розширено для установлення широких коліс.
  • Позашляхові шини Loder AT 255/55 R18 – рідкісний розмір для компактних кросоверів.
  • Наддуковий багажник на даху та набір додаткових фар PIAA, що наслідують світлотехніку класичних ралі-карів для покращеного освітлення вночі.

Навіщо це зробили?

За словами представника Delta Geländesport, мета проєкту – показати, що й невеликі електромобілі здатні на справжню автономну подвійку по бездоріжжю, поєднавши стримані лінії R5 з брутальними мостами та ґрунтовою підвіскою.

Технічні деталі

Під капотом серійного R5 залишається електромотор потужністю до 150 к.с. Для порівняння, топова версія Alpine A290 видає близько 218 «коней». Наприкінці березня 2025 року виробник представить іще радикальніший Renault 5 Turbo 3E з 400 кВт (544 к. с.) та заднім приводом, данину оригінальному Turbo.

Перспективи реалізації

Поки що автомобіль існує лише у цифровому вигляді, але при достатньому попиті Delta Geländesport готова взятися за фізичну збірку. Орієнтовна вартість переобладнання стартує від 15 000 до 20 000 євро.

Вам також може бути цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago

Какая домашняя зарядка для электромобиля лучше: портативная или стационарная?

Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…

3 дні ago