Categories: Автоновини

Кросовер Renault 5 перетворили на справжній позашляховик

Тюнінгова майстерня Delta Geländesport показала свій новий проєкт – концепт-позашляховик Geländе-5 на базі електричного Renault 5. Після появи хардкорних варіантів Renault 4 і повнопривідної Fiat Grande Panda тепер черга дійшла й до компактного R5,  розповідає motorcar.com.ua.

Дизайн і позашляхові ґаджети

  • Інтерпретація культового ралійного Renault 5 у сучасному електричному виконанні.
  • Підняте шасі: кліренс збільшено на 100 мм, а арки розширено для установлення широких коліс.
  • Позашляхові шини Loder AT 255/55 R18 – рідкісний розмір для компактних кросоверів.
  • Наддуковий багажник на даху та набір додаткових фар PIAA, що наслідують світлотехніку класичних ралі-карів для покращеного освітлення вночі.

Навіщо це зробили?

За словами представника Delta Geländesport, мета проєкту – показати, що й невеликі електромобілі здатні на справжню автономну подвійку по бездоріжжю, поєднавши стримані лінії R5 з брутальними мостами та ґрунтовою підвіскою.

Технічні деталі

Під капотом серійного R5 залишається електромотор потужністю до 150 к.с. Для порівняння, топова версія Alpine A290 видає близько 218 «коней». Наприкінці березня 2025 року виробник представить іще радикальніший Renault 5 Turbo 3E з 400 кВт (544 к. с.) та заднім приводом, данину оригінальному Turbo.

Перспективи реалізації

Поки що автомобіль існує лише у цифровому вигляді, але при достатньому попиті Delta Geländesport готова взятися за фізичну збірку. Орієнтовна вартість переобладнання стартує від 15 000 до 20 000 євро.

Вам також може бути цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

55 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago