Categories: Автоновини

Новий Renault Arkana 2023: оновлена форма вражає

Для тих, хто хоче заявити про себе, не витрачаючи багато грошей, Renault Arkana пропонує модний купе-позашляховик за доступною ціною. Однак у порівнянні з конкурентами інтер’єр розчаровує, а на дорозі він не вражає, що значною мірою пов’язано з його недостатньо потужною та невдалою гібридною силовою установкою.

Arkana – одне з останніх доповнень до модельного ряду Renault.  Дизайн Arkana мінімалістичний. Зміни включають новий візерунок решітки радіатора купе-позашляховика та оновлений логотип Renault. Задні ліхтарі тепер мають димчасту обробку, а вихлопні труби стали темнішими.

Заради справедливості, треба сказати, що Arkana вже з самого початку не відрізнявся зовнішнім виглядом завдяки похилій лінії даху і величезним фарам з їх С-подібним світловим підписом.

Інтер’єр має такий самий простий кокпіт, як і у Clio. Але хоча він виглядає і відчувається добре для суперміні, це не дуже добре для позашляховика. Інтер’єр Arkana виглядає ще більш застарілим, якщо поглянути на новий Austral або електричний Megane E-Tech в автосалоні Renault. Обидва автомобілі оснащені яскравими двоекранними дисплеями та провідним програмним забезпеченням Google, тоді як інформаційно-розважальна система Arkana трохи повільна і не така інтуїтивно зрозуміла.

У салоні достатньо місця для чотирьох дорослих, напрочуд багато простору над головою і місця під передніми сидіннями для ніг задніх пасажирів. Усередині не так багато місця для зберігання речей, але 480-літровий багажник дуже респектабельний.

На жаль, Arkana все ще підводить її повністю гібридна силова установка, яка зараз є єдиним варіантом. Вона використовує 1,6-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун і електродвигун, що живиться від невеликої батареї ємністю 1,2 кВт-год, для приводу передніх коліс, тоді як стартер-генератор запускає двигун, коли це необхідно.

Зрештою, маючи лише 142 к.с., Arkana відчуває себе трохи недостатньо потужним, попри невелике електричне підсилення. Контроль над кузовом і зчеплення з дорогою на звивистих дорогах непогані, але Arkana – не особливо приємний автомобіль для водіння, що частково пов’язано з онімілим рульовим керуванням. Перемикання зі стандартного режиму водіння “MySense” на “Sport” лише робить кермо важчим, а реакцію на газ трохи гострішою, але також призводить до відставання обертів після того, як ви відпускаєте газ.

Так де ж Arkana почувається найкомфортніше? Як не дивно для автомобіля такого розміру, в місті, де електродвигун виконує важку роботу, а висока посадка забезпечує гарний огляд. Огляд назад обмежений похилим заднім склом, яке швидко забруднюється від дощу, бруду або пилу, що скочується з даху. А оскільки там немає склоочисника, його доводиться чистити самостійно.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Валентина Вовк

Recent Posts

Чому варто вибирати штамповані диски для автомобіля взимку

На ринку є два типи колісних дисків: литі та штамповані. Литі виглядають естетично привабливо, тому…

38 хвилин ago

Механік розповів, чому бензин А92 може бути шкідливим для сучасних двигунів

Зростання цін на паливо змушує українських водіїв задумуватися про перехід на дешевший бензин з низьким…

1 годину ago

Як визначити неякісний бензин: корисні поради для водіїв

Через зростання цін на паливо та складну фінансову ситуацію в Україні на ринку почастішали випадки…

2 години ago

Водіям назвали помилки під час заміни свічок запалювання, які можуть зіпсувати двигун

Заміна свічок запалювання, як і заміна моторного масла, — це одна з найпростіших процедур, яку…

2 години ago

Як заощадити 2000 гривень на паливі: поради для водіїв

Через зростання цін на паливо та нестабільну фінансову ситуацію в Україні, багато водіїв шукають способи…

3 години ago

Коли не варто заряджати смартфон через прикурювач в автомобілі

Сьогодні багато водіїв в Україні використовують автомобільний прикурювач для зарядки різних гаджетів. Але експерти попереджають,…

3 години ago