Для тих, хто хоче заявити про себе, не витрачаючи багато грошей, Renault Arkana пропонує модний купе-позашляховик за доступною ціною. Однак у порівнянні з конкурентами інтер’єр розчаровує, а на дорозі він не вражає, що значною мірою пов’язано з його недостатньо потужною та невдалою гібридною силовою установкою.
Arkana – одне з останніх доповнень до модельного ряду Renault. Дизайн Arkana мінімалістичний. Зміни включають новий візерунок решітки радіатора купе-позашляховика та оновлений логотип Renault. Задні ліхтарі тепер мають димчасту обробку, а вихлопні труби стали темнішими.
Заради справедливості, треба сказати, що Arkana вже з самого початку не відрізнявся зовнішнім виглядом завдяки похилій лінії даху і величезним фарам з їх С-подібним світловим підписом.
Інтер’єр має такий самий простий кокпіт, як і у Clio. Але хоча він виглядає і відчувається добре для суперміні, це не дуже добре для позашляховика. Інтер’єр Arkana виглядає ще більш застарілим, якщо поглянути на новий Austral або електричний Megane E-Tech в автосалоні Renault. Обидва автомобілі оснащені яскравими двоекранними дисплеями та провідним програмним забезпеченням Google, тоді як інформаційно-розважальна система Arkana трохи повільна і не така інтуїтивно зрозуміла.
У салоні достатньо місця для чотирьох дорослих, напрочуд багато простору над головою і місця під передніми сидіннями для ніг задніх пасажирів. Усередині не так багато місця для зберігання речей, але 480-літровий багажник дуже респектабельний.
На жаль, Arkana все ще підводить її повністю гібридна силова установка, яка зараз є єдиним варіантом. Вона використовує 1,6-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун і електродвигун, що живиться від невеликої батареї ємністю 1,2 кВт-год, для приводу передніх коліс, тоді як стартер-генератор запускає двигун, коли це необхідно.
Зрештою, маючи лише 142 к.с., Arkana відчуває себе трохи недостатньо потужним, попри невелике електричне підсилення. Контроль над кузовом і зчеплення з дорогою на звивистих дорогах непогані, але Arkana – не особливо приємний автомобіль для водіння, що частково пов’язано з онімілим рульовим керуванням. Перемикання зі стандартного режиму водіння “MySense” на “Sport” лише робить кермо важчим, а реакцію на газ трохи гострішою, але також призводить до відставання обертів після того, як ви відпускаєте газ.
Так де ж Arkana почувається найкомфортніше? Як не дивно для автомобіля такого розміру, в місті, де електродвигун виконує важку роботу, а висока посадка забезпечує гарний огляд. Огляд назад обмежений похилим заднім склом, яке швидко забруднюється від дощу, бруду або пилу, що скочується з даху. А оскільки там немає склоочисника, його доводиться чистити самостійно.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…