Австрійський стартап представив прототип одномісного літаючого таксі.
Багато компаній вдосконалюють повітряні таксі eVTOL-типу, але eCopter відрізняється від них незвичним дизайном та простотою в експлуатації, що робить його більш привабливим для реального використання.
Модель eCopter розробляє австрійський стартап FlyNow Aviation eCopter. Повітряне таксі оснащене співвісною електричною трансмісією з двома пропелерами, які обертаються у протилежних напрямках (один над іншим).
Завдяки такому розташуванню, Агентство авіаційної безпеки Європейського Союзу може класифікувати eCopter як електричний вертоліт. За словами FlyNow, це дозволяє значно спростити процес сертифікації порівняно з більш типовими для дронів багатороторними літаючими таксі.
Крім цього, коаксіальна трансмісія має менше рухомих частин і вимагає менше обладнання загалом, що сприяє зниженню ваги, витрат на матеріали та складності конструкції. В результаті, eCopter буде виготовлятися, купуватися та використовуватися дешевше порівняно з іншими аеротаксі, а також матиме більший запас ходу від акумулятора.
Усі три моделі будуть створені шляхом адаптації одного базового планера, тому кожен з них не потрібно буде проектувати або будувати з нуля, що сприятиме зниженню витрат. З цієї причини є надія, що вартість польоту на такому літаючому таксі не буде суттєво відрізнятися від подорожі на звичайному автомобілі.
Хоча у компанії FlyNow ще немає літаючого прототипу, вони успішно випробували на землі повністю обладнану експериментальну модель. За їхніми оцінками, дальність польоту на одному заряді акумулятора для всіх трьох версій eCopter становитиме до 50 км. Максимальна крейсерська швидкість складатиме 130 км/год, а вантажопідйомність – 200 кг.
Система автопілота eCopter буде відповідати за перевезення пасажирів з місця на місце, заздалегідь запрограмованими траєкторіями польоту. Вона автоматично уникатиме зіткнень з іншими літаками або великими птахами, забезпечуючи безпеку польоту.
Комерційне виробництво eCopter планується розпочати у 2026 році. Першочергово планують випустити вантажну модель, оскільки її ліцензування є простішим процесом. Потім розпочнуть виробництво пасажирських версій. У даний час компанія веде переговори з потенційними комерційними партнерами.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…
Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…
Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…
Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…