Tesla повертає традиційний кермовий механізм у своїх флагманських седанах і кросоверах. Фірмовий штурвал більше не йде в комплекті з базовими версіями Model S та Model X – його залишили виключно для топової Plaid як додаткову опцію за $1 000, пише electrek.co.
Разом із відмовою від незвичного дизайну штурвала компанія представила невелике оновлення салону. Він отримав модернізовану підвіску, посилену шумоізоляцію та покращену камеру заднього огляду. Зовні моделі залишилися впізнаваними, але всередині стали тихішими та плавнішими в русі.
За ці зміни доведеться доплатити: мінімум $5 000 над базовою вартістю, а новий синій колір доступний за ще $2 500. Для тих, хто обирає преміум-авто, подібне подорожчання може вплинути на рішення про покупку.
Контроверсійний штурвал викликав чимало скарг: він ускладнював маневрування на малих швидкостях, закривав частину інформації на центральному екрані та швидко зношувався – за 6 000 км покриття лакофарбового шару починало обсипатися. Незважаючи на доопрацювання, конструкцію визнали недостатньо практичною.
Тож Tesla вирішила відмовитися від експерименту і повернутися до звичного круглого колеса – принаймні в базових версіях своїх флагманів.
Вас також можуть зацікавити новини:
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…
7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…