Tesla повертає традиційний кермовий механізм у своїх флагманських седанах і кросоверах. Фірмовий штурвал більше не йде в комплекті з базовими версіями Model S та Model X – його залишили виключно для топової Plaid як додаткову опцію за $1 000, пише electrek.co.
Разом із відмовою від незвичного дизайну штурвала компанія представила невелике оновлення салону. Він отримав модернізовану підвіску, посилену шумоізоляцію та покращену камеру заднього огляду. Зовні моделі залишилися впізнаваними, але всередині стали тихішими та плавнішими в русі.
За ці зміни доведеться доплатити: мінімум $5 000 над базовою вартістю, а новий синій колір доступний за ще $2 500. Для тих, хто обирає преміум-авто, подібне подорожчання може вплинути на рішення про покупку.
Контроверсійний штурвал викликав чимало скарг: він ускладнював маневрування на малих швидкостях, закривав частину інформації на центральному екрані та швидко зношувався – за 6 000 км покриття лакофарбового шару починало обсипатися. Незважаючи на доопрацювання, конструкцію визнали недостатньо практичною.
Тож Tesla вирішила відмовитися від експерименту і повернутися до звичного круглого колеса – принаймні в базових версіях своїх флагманів.
Вас також можуть зацікавити новини:
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…