Categories: Автоновини

Tesla відмовляється від штурвала в базових Model X: за нього тепер треба доплачувати

Tesla повертає традиційний кермовий механізм у своїх флагманських седанах і кросоверах. Фірмовий штурвал більше не йде в комплекті з базовими версіями Model S та Model X – його залишили виключно для топової Plaid як додаткову опцію за $1 000,  пише electrek.co.

Разом із відмовою від незвичного дизайну штурвала компанія представила невелике оновлення салону. Він отримав модернізовану підвіску, посилену шумоізоляцію та покращену камеру заднього огляду. Зовні моделі залишилися впізнаваними, але всередині стали тихішими та плавнішими в русі.

За ці зміни доведеться доплатити: мінімум $5 000 над базовою вартістю, а новий синій колір доступний за ще $2 500. Для тих, хто обирає преміум-авто, подібне подорожчання може вплинути на рішення про покупку.

Контроверсійний штурвал викликав чимало скарг: він ускладнював маневрування на малих швидкостях, закривав частину інформації на центральному екрані та швидко зношувався – за 6 000 км покриття лакофарбового шару починало обсипатися. Незважаючи на доопрацювання, конструкцію визнали недостатньо практичною.

Тож Tesla вирішила відмовитися від експерименту і повернутися до звичного круглого колеса – принаймні в базових версіях своїх флагманів.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

27 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

24 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago