Шведський бренд Volvo вже давно відомий як символ безпеки на дорозі. За роки компанія створила багато нових технологій, які стали стандартом у автомобільній індустрії та врятували мільйони життів. Ці рішення для захисту водіїв і пасажирів зробили Volvo прикладом для всіх автовиробників.
Читайте також:
Топ-3 найпотужніших та найтехнологічніших німецьких кросоверів
Експерт розповів, який акумулятор обрати для автомобіля
Навіщо деякі водії зберігають ключі у фользі: корисні поради
1. Триточковий ремінь безпеки
У 1959 році Нільс Болін із Volvo винайшов триточковий ремінь безпеки — один із найважливіших винаходів у галузі безпеки автомобілів. Цей ремінь надійно фіксує пасажира при зіткненні, що значно зменшує ризик травм. Volvo вирішила зробити цей патент доступним для всіх, і тепер триточковий ремінь використовують усі автовиробники.
2. Дитяче сидіння, повернуте проти руху
У 1970-х роках Volvo першою представила сидіння для дітей, яке розміщувалося проти руху. Це нововведення значно знизило травматизм і смертність серед дітей під час аварій, оскільки таке розташування краще захищає шию та голову дитини.
3. Бустерне сидіння для дітей
Volvo також розробила бустерні сидіння, щоб діти могли безпечно користуватися триточковим ременем. У 1990-х з’явився інтегрований бустер, який легко складався у сидіння, забезпечуючи дітям комфорт і безпеку.
4. Система захисту від бокового удару (SIPS)
У 1991 році Volvo створила систему SIPS, що підсилює бокові сторони кузова для кращого поглинання енергії удару. Додаткові опори та бічні подушки безпеки значно підвищують захист пасажирів під час ударів збоку.
5. Система захисту від хлистових травм (WHIPS)
У кінці 1990-х Volvo розробила систему WHIPS, щоб зменшити ризик травм шиї при різкому ударі. Спеціальні підголівники і конструкція сидінь мінімізують поштовхи при зіткненнях, знижуючи навантаження на шию і спину.
6. Бічні надувні шторки
У 1998 році Volvo представила надувні бічні шторки, які захищають пасажирів на передніх і задніх сидіннях. У разі бічного удару або перекидання вони швидко розгортаються, створюючи додатковий бар’єр для захисту голови.
7. Система захисту при перекиданні (ROPS)
Ця система захищає водія і пасажирів у випадку перекидання, що особливо важливо для високих позашляховиків. Volvo також додала електронну стабілізацію, яка допомагає уникнути втрати контролю та знижує ризик перекидання.
8. Система контролю сліпих зон (BLIS)
Система BLIS, запущена в 2003 році, попереджає водія про автомобілі в сліпих зонах за допомогою камер і датчиків. Це допомагає уникнути небезпечних перестроювань, підтримуючи водія під час маневрів.
9. Система виявлення пішоходів з автоматичним гальмуванням
У 2010 році Volvo представила систему автоматичного гальмування, яка виявляє пішоходів за допомогою камер і радарів. У разі загрози зіткнення система автоматично активує гальма, щоб уникнути аварії.
10. Ініціатива E.V.A.
Проект E.V.A. (Equal Vehicle for All) — це відкрита база даних про безпеку, яка містить дані про травми і ДТП, зібрані Volvo протягом десятиліть. Доступ до цієї інформації мають усі, що допомагає створювати безпечніші автомобілі для всіх брендів, демонструючи прихильність Volvo до підвищення безпеки на дорогах.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Зазвичай легкові авто та мотоцикли заправляють бензином, а вантажівки, автобуси й трактори — дизелем. Але…
Кожен водій хоча б раз стикався з проблемою спущеного колеса. Їхати з пошкодженою шиною небезпечно,…
Двигун — це основа автомобіля, і якщо з ним щось не так, машина не працюватиме.…
З початку війни багато українських водіїв виїхали до Польщі. Привчені до більш лояльних правил в…
Правила дорожнього руху часто змінюються, тому водіям важливо стежити за нововведеннями. Наприклад, у деяких країнах…
Взимку багато водіїв сідають за кермо в теплому верхньому одязі. Але в деяких країнах за…