Categories: Автоновини

Українцям нагадали, за яке порушення ПДР можна втратити права на 3 роки

Чимало водіїв не відносяться достатньо серйозно до заборонних сигналів світлофора.

Один із найнебезпечніших моментів на дорозі, з якими стикаються водії, – це залізничний переїзд. Щоб запобігти аваріям і небезпечним ситуаціям, в українських Правилах дорожнього руху чітко визначені правила проїзду через залізничні переїзди. У Патрульній поліції вирішили нагадати водіям, у яких обставинах заборонено переїжджати залізничні переїзди:

– коли черговий подає сигнал, що забороняє;

– коли шлагбаум опущений або почав опускатися;

– коли увімкнений заборонний звуковий сигнал або заборонний сигнал світлофора;

– коли після переїзду утворився затор;

– коли до переїзду під’їжджає поїзд або дрезина.

Коли переїзд заборонено, водій має зупинити автомобіль перед переїздом і дочекатися проходження поїзда або підняття шлагбауму, або отримання сигналу світлофора (регулювальника). Порушення правил проїзду через залізничний переїзд може призвести до серйозних наслідків для водіїв:

– частина 1 статті 123 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Порушення правил проїзду залізничного переїзду) – штраф у розмірі 340 гривень;

– частина 2 статті 123 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Виїзд на переїзд, коли рух заборонено) – штраф в розмірі 850 гривень або позбавлення прав на строк від 6 місяців до 1 року або адміністративний арешт на строк від 7 до 10 діб;

– частина 3 статті 123 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Порушення правил проїзду переїзду під час перевезення пасажирів або небезпечного вантажу) – позбавлення прав на строк від 1 до 3 років, адміністративний арешт у терміні від 10 до 15 діб.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago