Categories: Автоновини

В Україні поліції заборонили карати водіїв за перевищення швидкості

На українських дорогах поліція фіксує перевищення швидкісного режиму за допомогою лазерного радару TruCam. Проте в умовах сильного дощу, туману або снігопаду пристрій втрачає точність, і в таких випадках його заборонено використовувати у стандартному режимі, інформує mauto.com.ua.

Як працює режим «Погана погода»

У звичайному режимі TruCam фіксує швидкість на відстані до 1200 метрів. Але за порушенням вимог експлуатації й контролювати швидкість у несприятливих метеоумовах дозволяється лише в окремому—так званому «Погана погода»—режимі. У ньому межа фіксації скорочується до 15–61 метра, що захищає водіїв від некоректних вимірювань.

Чому штраф можуть скасувати

Якщо інспектор не перевів TruCam у спеціальний режим за наявності густого туману, снігопаду чи зливи, показання пристрою вважаються недійсними. Штраф, накладений на підставі таких даних, легко оскаржити в суді.

Докази на користь водія

Для оскарження штрафу слід зібрати докази несприятливих погодних умов. Це можуть бути:

  • Відео з реєстратора;
  • Скріншоти або роздруківки даних з метеосервісів;
  • Свідчення очевидців.

Зібрана інформація підвищує шанси на скасування постанови.

Рекомендації експертів

Юристи радять не ігнорувати отримані штрафи, а вчасно готувати документи для оскарження. Навіть одне неправомірне покарання може вплинути на страхові внески та знизити бали рейтингу водія.

Нормативна база і права водіїв

В Україні робота TruCam регламентована відповідними нормативними актами. Будь-яке відхилення від цих вимог робить вимірювання радаром юридично ненадійними. Знаючи свої права та особливості експлуатації приладів, водії можуть ефективно захищати себе від неправомірних штрафів.

Дотримуйтесь правил дорожнього руху та уважно стежте за погодою — це допоможе уникнути непорозумінь із поліцією та зайвих витрат.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

6 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

49 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago