Categories: Автоновини

В Україні поліції заборонили карати водіїв за перевищення швидкості

На українських дорогах поліція фіксує перевищення швидкісного режиму за допомогою лазерного радару TruCam. Проте в умовах сильного дощу, туману або снігопаду пристрій втрачає точність, і в таких випадках його заборонено використовувати у стандартному режимі, інформує mauto.com.ua.

Як працює режим «Погана погода»

У звичайному режимі TruCam фіксує швидкість на відстані до 1200 метрів. Але за порушенням вимог експлуатації й контролювати швидкість у несприятливих метеоумовах дозволяється лише в окремому—так званому «Погана погода»—режимі. У ньому межа фіксації скорочується до 15–61 метра, що захищає водіїв від некоректних вимірювань.

Чому штраф можуть скасувати

Якщо інспектор не перевів TruCam у спеціальний режим за наявності густого туману, снігопаду чи зливи, показання пристрою вважаються недійсними. Штраф, накладений на підставі таких даних, легко оскаржити в суді.

Докази на користь водія

Для оскарження штрафу слід зібрати докази несприятливих погодних умов. Це можуть бути:

  • Відео з реєстратора;
  • Скріншоти або роздруківки даних з метеосервісів;
  • Свідчення очевидців.

Зібрана інформація підвищує шанси на скасування постанови.

Рекомендації експертів

Юристи радять не ігнорувати отримані штрафи, а вчасно готувати документи для оскарження. Навіть одне неправомірне покарання може вплинути на страхові внески та знизити бали рейтингу водія.

Нормативна база і права водіїв

В Україні робота TruCam регламентована відповідними нормативними актами. Будь-яке відхилення від цих вимог робить вимірювання радаром юридично ненадійними. Знаючи свої права та особливості експлуатації приладів, водії можуть ефективно захищати себе від неправомірних штрафів.

Дотримуйтесь правил дорожнього руху та уважно стежте за погодою — це допоможе уникнути непорозумінь із поліцією та зайвих витрат.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago

Какая домашняя зарядка для электромобиля лучше: портативная или стационарная?

Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…

3 дні ago