Categories: Автоновини

Верховна Рада хоче звільнити частину автомобілістів від покупки “Автоцивілки”

Верховна Рада України ухвалила новий закон, який передбачає обов’язкове страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів. Цей закон вступить в силу з 1 січня наступного року, тож автомобілістам варто бути готовими до змін, пише china-review.com.ua.

Народний депутат України Олексій Гончаренко активно працював над цим документом та запропонував ряд пільг для окремих категорій громадян при оформленні страхових полісів. Згідно з новими умовами, звільнення від обов’язкового автострахування отримають лише учасники бойових дій, люди з інвалідністю внаслідок війни та постраждалі під час Революції Гідності. Проте, якщо раніше ці категорії були повністю звільнені від зборів, то тепер зможуть розраховувати на 50% знижку.

Пільги і нововведення

Гончаренко ініціював продовження попередніх умов на ще один рік з можливістю компенсації різниці в страхових платежах за рахунок державного бюджету. Це може суттєво полегшити фінансове навантаження на вразливі категорії населення, але, безумовно, потребує обміркованого підходу.

Окрім того, депутат висунув ідею законопроекту, який зобов’язуватиме відшкодовувати збитки в разі ДТП навіть якщо у винуватця відсутній страховий поліс. Витрати покриватимуться з спеціального резервного фонду, що, на думку ініціаторів, допоможе забезпечити справедливу компенсацію для потерпілих у дорожньо-транспортних пригодах.

Реакція суспільства

Не всі позитивно сприймають запропоновані зміни. Деякі експерти зазначають, що звільнення від обов’язкового страхування для певних категорій може створити умови для збільшення кількості необережних водіїв на дорогах. Це викликає занепокоєння серед тих, хто виступає за більшу безпеку дорожнього руху.

Читайте також: Штраф при першій зупинці: без чого українським водіям не можна сідати за кермо

З одного боку, такі заходи можна розглядати як соціальну підтримку. З іншого боку, це питання може стати причиною зростання ризиків для інших учасників дорожнього руху. Тому важливо розробити комплекс заходів, які забезпечать баланс між соціальною справедливістю та дорожньою безпекою.

Вирішення цієї проблеми вимагатиме уважного аналізу всіх можливих наслідків нововведень. Необхідно знайти таку модель, яка зможе підтримати вразливі верстви населення, не створюючи при цьому додаткових загроз для загальної безпеки на дорогах.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Recent Posts

Поворот на “зелене” без стрілки: патрульний нагадав про поширену помилку водіїв

Чимало водіїв під час проїзду перехрестя в умовах жвавого трафіку губляться і не можуть зорієнтуватися…

49 хвилин ago

У водіїв забирають права за борги: кому не варто прострочувати платежі

Чимало автомобілістів в Україні навіть не підозрюють, що втратити права вони можуть не тільки за…

2 години ago

Чому не можна відкривати капот авто на прохання поліції: тільки через протокол

На перший погляд звичайна перевірка автомобіля поліцією може обернутися неприємностями для водія, якщо не знати…

3 години ago

За які порушення ПДР не можна штрафувати водіїв: відповідь патрульного

Сьогодні адміністративні штрафи в Україні є найпоширенішим типом покарання водіїв за порушення ПДР. Грошові стягнення…

4 години ago

Викликав поліцію – поїхав у ТЦК: водіїв попередили про новий наказ у МВС

Патрульній поліції надійшла неофіційна вказівка «згори» активно перевіряти чоловіків призовного віку щодо знаходження в розшуку…

9 години ago

Шість водійських звичок, що вбивають авто швидше за пробіг

Кожен автомобіль має свій ресурс, на який впливає не тільки пробіг та вік, але й…

10 години ago