Покупка вживаного авто — це завжди ризик. З одного боку, це заощадження, а з іншого — можливі приховані дефекти. Продавець може без особливості відзначити явні недоліки, але про серйозні проблеми може просто промовчати. Щоб уникнути неприємностей, фахівці радять провести детальну перевірку автомобіля після покупки, пише SUVNews.
Інформацію про авто варто дослідити не лише довіряючи словам продавця. Краще самому перевірити базу даних. Іноді дані про автомобіль потрапляють у реєстри із затримками. Існує ймовірність, що, наприклад, через кілька днів після угоди з’явиться інформація про арешт авто або що воно викрадене.
У такій ситуації потрібно сміливо звертатися до поліції з заявою про шахрайство, адже продаж автомобіля з таким статусом карається за законом.
Наступний етап — аналіз технічного стану. Можливо, попередній власник приховав якісь дефекти. Рекомендується провести діагностику електронних систем та виявити всі помилки. Особливо важливо перевірити гальмівну систему: якщо знос елементів понад 60%, краще їх замінити.
Обов’язково загляньте в рулеву систему: якщо з’являються стуки — це тривожний знак.
Читайте також: Верховна Рада хоче звільнити частину автомобілістів від покупки “Автоцивілки”
Стан двигуна – це критично важливий аспект. Якщо ви помічаєте ідеальну чистоту під капотом, це може свідчити про спробу сховати протікання масла. Обов’язково огляньте шланги на наявність тріщин.
Якщо ви купили авто з пробігом понад 100 тис. км, не буде зайвим замінити ремені та ролики. Приведіть у порядок і трансмісію, щоб уникнути серйозних поломок.
Огляд кузова — обов’язкове завдання. Все, що видно, — це не останній етап. Використайте дзеркало та ліхтарик для детального огляду. Визначтеся з наявністю корозії, вм’ятин, або ж косметичного ремонту, який міг походити з аварії.
Товщина ЛКП також повинна бути перевірена. Крім того, огляньте надійність дверей, капота та багажника — вони не повинні заїдати.
Проте рання обробка антикорозійними засобами — не зайва, особливо якщо авто старше 3-4 років. Краще перекрити уразливі місця, щоб уникнути проблем у майбутньому.
Не варто покладатися на слова продавця про те, що всі елементи нові. Краще самостійно замінити фільтри та технічні рідини — це гарантія вашого спокою.
Особливо важливо замінити олію та рідини в трансмісії, адже ніхто не знає, з чим ви зіштовхуєтеся після покупки.
Це цікаво: Штраф при першій зупинці: без чого українським водіям не можна сідати за кермо
Стан салону теж важливий — перевірте всі елементи, які можуть підвести. Склопідйомники, кондиціонер чи підігрів сидінь — все це повинно працювати справно. В разі поломок краще їх усунути якомога швидше.
Не економте на чистці салону — довірте це фахівцям, які виконають роботу якісно.
Своєчасна перевірка автомобіля після покупки допоможе уникнути багатьох труднощів у майбутньому. Не нехтуйте цими порадами!
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…