Ведучий популярного шоу з реставрації класичних авто Wheeler Dealers Майк Брюер розповів, який елемент салону практично не повернути до заводського вигляду після ДТП. За словами експерта, це ніша для запасного колеса – зонa, де навіть найакуратніший рихтувальник залишить власні сліди, повідомляє Express.co.uk.
Будь-які пошкодження у поглибленні під запаску неможливо приховати повністю: метал тут штампують так, щоб отримати ідеально круглу поверхню, і після деформацій від удару вона ніколи не стане такою ж. Для шахраїв це мінус, а для уважного покупця – швидкий спосіб визначити ймовірність участі машини в серйозній аварії.
«Коли ви відкриваєте багажник, ви бачите суцільний штампований виріб з ідеальною формою», – пояснює Майк Брюер. Під час сильного удару задня частина кузова згинається, а ніша для запаски втрачає свою форму. Навіть досвідчений майстер рихтування з найкращими інструментами не відновить початкові параметри металу.
Навіть якщо зовні дефекти усунуті бездоганно, усередині завжди залишаться нерівності. Витрати на фарбувально-рихтувальні роботи різняться: заміна чи правка бампера може обійтися від кількох сотень до тисяч гривень. Легкі пошкодження стартують від 3 000 ₴, а якщо удар був серйозним, сума може досягати 18 000–35 000 ₴.
Майже завжди ремонт із заміною або виправленням панелей знижує ціну автомобіля. За оцінками спеціалістів, через такі дефекти вартість авто падає щонайменше на «середню» величину – тисячі чи навіть десятки тисяч гривень. Юридичні фірми, що спеціалізуються на зниженні ціни техніки після аварій, стверджують: у середньому машина втрачає близько 33% вартості.
Отже, перевірка ніші під запаску – простий, але надзвичайно ефективний крок, який допоможе виявити приховані наслідки ДТП і отримати вагомий аргумент при торзі.
Вас також можуть зацікавити новини:
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…