Categories: Автопоради

Автоексперт розкрив секрет, яку одну річ «неможливо» відремонтувати на всіх вживаних авто

Ведучий популярного шоу з реставрації класичних авто Wheeler Dealers Майк Брюер розповів, який елемент салону практично не повернути до заводського вигляду після ДТП. За словами експерта, це ніша для запасного колеса – зонa, де навіть найакуратніший рихтувальник залишить власні сліди, повідомляє Express.co.uk.

Чому огляд ніші для запаски має першочергове значення

Будь-які пошкодження у поглибленні під запаску неможливо приховати повністю: метал тут штампують так, щоб отримати ідеально круглу поверхню, і після деформацій від удару вона ніколи не стане такою ж. Для шахраїв це мінус, а для уважного покупця – швидкий спосіб визначити ймовірність участі машини в серйозній аварії.

Складність відновлення заводської геометрії

«Коли ви відкриваєте багажник, ви бачите суцільний штампований виріб з ідеальною формою», – пояснює Майк Брюер. Під час сильного удару задня частина кузова згинається, а ніша для запаски втрачає свою форму. Навіть досвідчений майстер рихтування з найкращими інструментами не відновить початкові параметри металу.

Скільки коштує прихований ремонт

Навіть якщо зовні дефекти усунуті бездоганно, усередині завжди залишаться нерівності. Витрати на фарбувально-рихтувальні роботи різняться: заміна чи правка бампера може обійтися від кількох сотень до тисяч гривень. Легкі пошкодження стартують від 3 000 ₴, а якщо удар був серйозним, сума може досягати 18 000–35 000 ₴.

Втрати ринкової вартості

Майже завжди ремонт із заміною або виправленням панелей знижує ціну автомобіля. За оцінками спеціалістів, через такі дефекти вартість авто падає щонайменше на «середню» величину – тисячі чи навіть десятки тисяч гривень. Юридичні фірми, що спеціалізуються на зниженні ціни техніки після аварій, стверджують: у середньому машина втрачає близько 33% вартості.

Отже, перевірка ніші під запаску – простий, але надзвичайно ефективний крок, який допоможе виявити приховані наслідки ДТП і отримати вагомий аргумент при торзі.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

6 години ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago