Categories: Автопоради

Чому категорично не можна міняти моторне мастило кожні 10 тисяч кілометрів

В інструкціях до автомобілів часто можна знайти рекомендації стосовно заміни моторного мастила. Проте, багато водіїв впевнені, що змінювати мастило слід кожні 10 тисяч кілометрів. Експерти стверджують, що це не зовсім відповідає дійсності, і пропонують розглянути деталі цієї теми.

Рекомендації виробників щодо заміни мастила

Більшість автовиробників радять змінювати мастило кожні 15 000 кілометрів. Однак існують й такі, які рекомендують проводити цю процедуру раз на рік або після проходження 10 000 кілометрів. Ці розбіжності пояснюються тим, що умови експлуатації автомобілів можуть суттєво варіюватися в залежності від країни. Наприклад, в Україні, стандарти заміни мастила та інших технічних рідин можуть бути значно жорсткішими.

Міські умови експлуатації

Експерти помічають, що автомобілі, які в основному використовуються в міських умовах, часто стикаються із заторами. У таких ситуаціях двигун працює, але автомобіль не рухається. Для точнішого визначення моменту, коли потрібно змінити мастило, рекомендується встановлювати спеціальні лічильники мотогодин – такі аксесуари легко знайти у багатьох автомагазинах.

Вплив температури на властивості мастила

Двигуни, що мають турбини, працюють на високих обертах, що значно підвищує їхню температуру під час великих навантажень. Ці умови можуть негативно впливати на характеристики мастила, спричиняючи утворення відкладень, які в подальшому можуть пошкодити двигун.

Це цікаво: 5 «секретних» функцій автомобіля, про які не підозрюють більшість водіїв

Щоб підтримувати ваш мотор у хорошому стані, важливо обирати автозаправні станції з доброю репутацією. Якщо ви часто їздите в умовах заторів, фахівці радять змінювати мастило кожні 7,5 тисяч кілометрів, а не відкладати до 10 тисяч.

Ця проста практика може суттєво подовжити термін служби вашого автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

56 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago