Чому трясеться кермо в автомобілі: топ-5 причин

Фахівці виділили п’ять ключових причин, через які кермо може трястися під час їзди. Ці симптоми можуть свідчити як про дрібні неполадки, так і про серйозні технічні проблеми транспортного засобу, пише Interia.

1. Незбалансовані колеса

Найчастіше вібрація рулю виникає через порушення балансу коліс. При певних швидкостях ви відчуваєте нерівномірні поштовхи. Вирішити проблему допоможе повторне балансування в шиномонтажі. Іноді причина криється в пошкодженій шині чи деформованому диску.

2. Деформація гальмівних дисків

Якщо кермо починає тремтіти саме під час гальмування, варто перевірити стан дисків. Биття дисків часто з’являється через неправильний монтаж або недостатнє очищення місця контакту ступиці з диском перед встановленням.

3. Невідповідна підготовка ступиці

Під час заміни гальмівних дисків поверхню ступиці слід ретельно очистити до блиску, видаливши іржу, фарбу та забруднення. Залишки корозії або мастила між диском і ступицею призводять до нерівномірного прогрівання й деформації навіть нових деталей.

4. Невірний порядок затягування болтів

При монтажі дисків болти треба затягувати «хрест-навхрест» з моментом, який рекомендує виробник. Ігнорування цього правила, видалення заводських балансирів або залишки антикорозійного покриття на фланці викликають дисбаланс і вібрацію.

5. Зношені підшипники та елементи підвіски

Не завжди тряска керма пов’язана з гальмами. Подібні симптоми з’являються через зношені підшипники коліс або розхитані гумометалеві кріплення підвіски. Раптове биття диска може виникнути після екстреного гальмування й швидкого охолодження у воді чи грязі.

Не всі деформовані диски потребують негайної заміни. Якщо їхня товщина відповідає нормі й немає видимих ознак втоми металу, доречно звернутися до токарного сервісу для проточування. Найпростіший варіант — самостійно демонтувати диски й відвезти їх до майстерні.

Читайте також