Categories: Автопоради

Чому водіям іноді потрібно вичавлювати газ «у підлогу»: назвали 4 причини

Фахівці зауважують, що час від часу “газ у підлогу” може бути корисним для автомобіля. Припущення про те, що обережне водіння подовжує термін служби автомобіля, дійсно важливе, але є чотири причини, через які регулярне їзду з відкритою дросельною заслінкою може бути вигідним. Це не лише включає яскраві маневри та швидкісні перегони, але і регулярне “прожарювання” двигуна, що може приносити користь власникам автомобілів, особливо з великим пробігом.

1. Запобігання маслтильному голодуванню:

Низькі оберти двигуна можуть призводити до перевантаження системи мастила, що може викликати масляний голод. Регулярна їзда з відкритою дросельною заслінкою допомагає підтримувати оптимальний тиск оливи та запобігати цій проблемі.

2. Менший знос кривошипно-шатунного механізму:

Підвищення обертів двигуна може збільшити навантаження на деталі кривошипно-шатунного механізму. Регулярне використання повного газу може запобігти їх зносу та зменшити ризик відмови вкладишів колінчастого валу.

3. Очищення камер згоряння:

Підвищення обертів двигуна сприяє очищенню камер згоряння та запобігає утворенню нагару на свічках запалювання. Це важливо для забезпечення ефективної роботи двигуна.

4. Продування турбіни:

Підвищення обертів двигуна допомагає продувати деталі турбіни для автомобілів з турбонаддувом. Це запобігає накопиченню відкладень та забезпечує більш ефективну роботу турбіни.

Важливо зберігати розумний баланс і уникати частого використання цього режиму. Періодичне збільшення обертів може позитивно позначитися на стані двигуна, поліпшуючи його ефективність і тривалість служби.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago