Чи варто наносити віск на автомобіль на мийках самообслуговування?

Багато хто помічав на мийках самообслуговування дозатор з воском для кузова. Ідея приваблива – після обробки лакофарбове покриття сяє, краплі води скочуються, а дрібні мікроподряпини стають менш помітними. Але чи виправдовує такий «швидкий» віск свої обіцянки? Розглянемо всі «за» та «проти».

Короткочасний блиск

Рідкий віск під тиском витримує навантаження в кращому разі пару тижнів. Якщо ви активно їздите щодня, переваги зникають швидше. Про це нагадує портал mmr.net.ua.

Порівняння методик нанесення

На професійних автомийках покриття воском проводять вручну: фахівці використовують концентровані поліролі та наносять їх рівномірними рухами. На звичайних «самообслуговувальних» станціях застосовують простий рідкий спрей. При цьому, якщо кузов не був ретельно вимитий, склад не закріпиться належним чином і ефект зведеться нанівець.

Можливі негативні наслідки

Залишки бруду або реагентів під воском можуть створити «мікроклімат» для корозії. Особливо ризиковано в холодну пору року, коли на дорогах застосовують сіль та хімічні розчинники – вони під покриттям швидше руйнують лакофарбу.

Як підготувати авто до нанесення воску

Щоб захисний шар спрацював максимально ефективно, спочатку ретельно помийте машину з автошампунем, змийте піну й висушіть поверхню. Потім нанесіть віск рівномірно, дочекайтесь короткого часу витримки і ретельно промийте кузов чистою водою. Для найкращого результату знову протріть автомобіль м’якою безворсовою ганчіркою.

Обробка рідким воском на мийках самообслуговування дає миттєвий блиск, але не довготривалий захист. Щоб заощадити час і гроші, краще планувати нанесення якісного твердого воску раз чи двічі за сезон – це значно продовжить строк служби ЛФП і забезпечить надійніший захист кузова.

Вам також може бути цікаво:

Підписуйтеся на нас у Google НОВИНИ та отримуйте ще більше корисної інформації!

Джерело mmr.net.ua
Читайте також