Власники автомобілів з бензиновими двигунами можуть значно зекономити гроші кожен раз під час поїздок на заправку, якщо вони будуть дотримуватися кількох простих порад від автомобільного блогера і механіка із 56-річним стажем, Скотті Кілмера. Про це повідомляє видання Express.
За словами експерта, заправка пальним преміум-класу для звичайних сучасних автомобілів є лише “зайвими витратами грошей”. Більшість сучасних двигунів спроектовані для роботи на звичайному бензині, і використання дорогого пального може бути надмірним.
Сучасні двигуни, що мають вдосконалену конструкцію та комп’ютерне управління, відмінно функціонують на більш доступному пальному. Винятки можуть стосуватися лише високопотужних автомобілів, де використання пального з вищим октановим числом може бути необхідним для досягнення максимальної продуктивності.
Важливо розуміти, що навіть за використання дешевого бензину сучасні автомобілі можуть працювати на високому рівні. Деякі автомобілі навіть можуть мати меншу продуктивність при використанні преміум пального через регулювання детонації.
Кілмер рекомендує власникам автомобілів аналізувати потреби свого транспортного засобу і обирати пальне відповідно. Він підкреслює, що вартість дорогого пального не завжди переважає його продуктивність та економію.
Хоча деякі компанії-виробники преміум-класу стверджують, що їхнє пальне надає переваги в чистоті та ефективності роботи двигуна, експерти відзначають, що для більшості автомобілів ці переваги незначні, а різниця в ціні може серйозно вдарити по гаманцю власника.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…