Експерти розкрили причини свисту під капотом і способи його усунення

Автомобільні спеціалісти пояснюють, чому під капотом може з’являтися свист і які кроки допоможуть позбутися цього звуку. Найчастіше причина — проковзування привідного ременя по шківах.

У сучасних авто встановлюють поліклинові ремені зі зворотним гладким боком та кількома поздовжніми клинами. Один ремінь зазвичай приводить у дію генератор, компресор кондиціонера, насос гідропідсилювача керма та водяний насос.

Основні фактори, що спричиняють свист:

  1. Підвищене навантаження. Особливо небезпечно при заклинюванні одного з агрегатів — в такому разі двигун слід негайно вимкнути.
  2. Недостатній натяг ременя. Слабо натягнутий ремінь підтягують, а коли автоматичний натяжний механізм вичерпує ресурс, замінюють разом із ременем.
  3. Волога або забруднення. Краплі води чи іній зникають при прогріванні двигуна, а пил, мастило чи інші забруднення вимагають очищення шківів і часто — заміни ременя.
  4. Старіння гумового матеріалу. З часом гума висихає й тріскається, тому старий ремінь потрібно міняти на новий.
  5. Неправильна траєкторія прокладки. Помилки при маршрутизації через численні шківи та ролики призводять до прослизання.

Ігнорування свисту може призвести до обриву ременя, відмови помпи охолоджувальної рідини або попадання уламків під ремінь ГРМ — а це загрожує дорогим ремонтом двигуна.

При заміні рекомендують обирати продукцію перевірених брендів: Gates, Continental, Dayco, Lemförder, Bosch та Luzar. Якщо ви віддаєте перевагу бюджетним аналогам, упевніться, що маєте навички самостійної заміни ременя та запасний комплект на заміну.

Джерело mmr.net.ua
Читайте також