З часом потрібно частіше перевіряти машину. Це важливо, щоб вона працювала надійно і тривалий час. Технічне обслуговування допомагає запобігти проблемам і збільшує строк служби автомобіля.
В магазині автозапчастин розповіли про правило “10-30-60”. Це означає, що певні частини авто потрібно міняти після проїзду 10, 30 і 60 тисяч кілометрів.
Пробіг 10 000 км
Після проїзду 10 000 кілометрів потрібно провести заміну моторної олії, масляного фільтра, повітряного фільтра і фільтра салону. Регулярне обслуговування і заміна фільтрів допомагають зберігати двигун у чистоті, запобігають його засміченню, покращують ефективність автомобіля і зменшують витрати пального.
Пробіг 30 000 км
Після пробігу 30 000 км потрібно замінити нікелеві свічки запалювання, гальмівну рідину і паливний фільтр. Заміна свічок допомагає забезпечити надійний запуск двигуна, що зменшує ризик проблем з запалюванням. Регулярна заміна гальмівної рідини є важливою для збереження ефективності гальмівної системи і має велике значення для безпеки на дорозі.
Пробіг 60 000 км
Після пробігу 60 000 км необхідно замінити рідину гідропідсилювача керма, трансмісійну оливу, ремені ГРМ з роликами, помпу, привідний ремінь та охолоджувальну рідину, а також ірідієві або платинові свічки запалювання. Ці заміни допоможуть зберегти ефективність системи кермового управління та коробки передач автомобіля.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…