Коли водієві заборонено сідати за кермо: перелік критичних несправностей

Не наражайте себе та оточуючих на небезпеку — регулярно перевіряйте технічний стан свого авто й суворо дотримуйтеся правил дорожнього руху. Досить часто в автосервісах можна зустріти машини, які прибули на буксирі не тому, що зовсім зупинилися, а тому, що подальший рух став потенційно небезпечним. Існує низка серйозних поломок, при яких експлуатація авто заборонена, адже це підвищує ризик штрафу, ДТП або травмування пішоходів і учасників руху.

Тормозна система

Насамперед увагу слід приділити гальмівній системі. Найменший «люфт» педалі, скрип чи сторонні звуки — привід одразу зупинитися та звернутися до майстрів. Ігнорування цих сигналів може призвести до повної втрати керованості і катастрофічних наслідків.

Пристрій рульового управління

Не менш важливою є справність рульового керування. Якщо кермо «веде» вбік або виникають затримки в реакції, навіть повільна їзда стає ризикованою — особливо на поворотах, де ймовірність виїзду на зустрічну смугу зростає.

Світлотехніка та сигналізація

Несправні фари, стоп-сигнали чи покажчики повороту суттєво знижують видимість вашого авто в темний час доби або за поганої погоди. Особливо це критично на дорогах без вуличного освітлення чи в селі. Окремо варто згадати склоочисники: відсутність або поломка двірника з боку водія під час дощу робить лобове скло майже непрозорим.

Причеп

Якщо ви буксируєте причіп, переконайтеся, що зчіпний пристрій зафіксований належним чином, а ланцюги безпеки не порвані. Неправильне кріплення загрожує не лише вашій безпеці, а й іншим учасникам руху.

Відповідальність за безпеку

Усі вищезгадані вимоги закріплені в Правилах дорожнього руху. Водій відповідає за справний технічний стан свого транспортного засобу. У разі порушення можливі не тільки штрафи, а й тимчасова заборона експлуатації автомобіля.

Вас також можуть зацікавити новини:

 

Читайте також