Categories: Автопоради

Механік із 55-річним стажем розкрив головного ворога вашого автомобіля

Американський фахівець Скотті Кілмер, який займається ремонтом машин понад півстоліття, попереджає: найсерйознішу загрозу для акумулятора створює корозія. Вона повільно руйнує клеми, підвищує внутрішній опір і знижує силу струму, через що батарея змушена працювати в посиленому режимі до того моменту, коли одного ранку мотор просто не зрушить із місця, пише Express.

За словами Кілмера, багато водіїв роками не заглядають під капот, поки проблеми не стануть надто помітними. Особливо уважними слід бути після зими: сіль та волога відкладаються на металевих частинах, створюючи білий наліт, який псує контакти і навіть у стоянці «поїдає» заряд акумулятора.

Щоб уникнути раптових зупинок, Скотті радить міняти батарею кожні два–три роки, не чекаючи повної відмови. Окрім перевірки корозії, варто звернути увагу на справність генератора, чистоту кабелів та періоди простогої машини, що також скорочують ресурс акумулятора.

Не менш важливо стежити за шинами. Кілмер застерігає: при стертій протекторній формулі зчеплення з дорогою значно погіршується. У суху погоду це може бути непомітно, а на вологому асфальті авто стає нестійким, немов на ковзанці. Законодавча норма в Британії – мінімум 1,6 мм, але експерти TyreSafe радять не опускатися навіть до 2 мм, адже різниця в 0,4 мм може коштувати безпеці.

На думку механіка, акумулятор та шини — це фундамент безпеки будь-якого авто. Регулярний огляд цих елементів забере всього кілька хвилин, але заощадить ваш час, гроші та нерви на дорозі.

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

49 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago