Американський фахівець Скотті Кілмер, який займається ремонтом машин понад півстоліття, попереджає: найсерйознішу загрозу для акумулятора створює корозія. Вона повільно руйнує клеми, підвищує внутрішній опір і знижує силу струму, через що батарея змушена працювати в посиленому режимі до того моменту, коли одного ранку мотор просто не зрушить із місця, пише Express.
За словами Кілмера, багато водіїв роками не заглядають під капот, поки проблеми не стануть надто помітними. Особливо уважними слід бути після зими: сіль та волога відкладаються на металевих частинах, створюючи білий наліт, який псує контакти і навіть у стоянці «поїдає» заряд акумулятора.
Щоб уникнути раптових зупинок, Скотті радить міняти батарею кожні два–три роки, не чекаючи повної відмови. Окрім перевірки корозії, варто звернути увагу на справність генератора, чистоту кабелів та періоди простогої машини, що також скорочують ресурс акумулятора.
Не менш важливо стежити за шинами. Кілмер застерігає: при стертій протекторній формулі зчеплення з дорогою значно погіршується. У суху погоду це може бути непомітно, а на вологому асфальті авто стає нестійким, немов на ковзанці. Законодавча норма в Британії – мінімум 1,6 мм, але експерти TyreSafe радять не опускатися навіть до 2 мм, адже різниця в 0,4 мм може коштувати безпеці.
На думку механіка, акумулятор та шини — це фундамент безпеки будь-якого авто. Регулярний огляд цих елементів забере всього кілька хвилин, але заощадить ваш час, гроші та нерви на дорозі.
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…