Назвали серйозну помилку, яку робить багато водіїв при заміні масляного фільтра
Заміна масла та масляного фільтра – це одна з найважливіших процедур, коли мова йде про технічне обслуговування автомобіля. На перший погляд, все це здається досить простим, але насправді тут є безліч підводних каменів. Особливо варто звернути увагу на заміну фільтра, адже неправильна установка може призвести до серйозних проблем з автомобілем, пише SUVNews.
Здається, нічого складного
Для багатьох автомобілістів заміна моторного масла – це, напевно, одна з найпростіших процедур, яку вони виконують самостійно. Лише відкрутити, злити, промити, поміняти фільтр і, зрештою, залити нове масло. Але, як показує практика, навіть у такій, здавалося б, простій процедурі можна допустити серйозні помилки.
Основні проблеми при заміні фільтра
Тут мова йде не лише про недоливи чи переливи масла. Особливо варто зосередитися на установці масляного фільтра. Міняти його потрібно не тільки за «графіком», але й в ряді інших випадків:
- при тривалому простої автомобіля (2-3 роки);
- при використанні форсованого мотора;
- після ремонту, пов’язаного з розгерметизацією системи;
- якщо використовувалися засоби для промивання системи.
Не забудьте про герметичність
Однак є ще один важливий момент, про який слід пам’ятати при заміні фільтра. Багато початківців механіків забувають змастити ущільнювальне резинове кільце фільтра перед установкою. Це величезне упущення! Якщо намагатися встановити деталь «на суху», то прокладка, скоріше за все, буде деформована, що призведе до порушення герметичності системи і, як наслідок, підтікань масла.
Тому після заміни фільтра не буде зайвим ще раз перевірити наявність протікань. Це простий крок може зберегти вам нерви та кошти у майбутньому.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!