Поширені помилки водіїв при перевірці рівня масла, які можуть знищити двигун

На перший погляд контроль рівня масла за щупом здається елементарною процедурою, але саме тут багато водіїв припускаються критичних упущень. Про найтиповіші з них розповідає власник київського автосервісу в інтерв’ю “Твоя МАШИНА”.

1. Перевірка одразу після виключення двигуна

Найчастіше водії витягують щуп відразу після зупинки мотора. В результаті масло ще не встигло стікти в піддон, і показник виявляється заниженим. Щоб отримати коректний результат, дайте двигуну попрацювати 15 хвилин на холостих обертах, заглушіть його та зачекайте приблизно 5 хвилин, перш ніж перевіряти рівень.

2. Ігнорування сторони щупа з правильною шкалою

Багато щупів мають різні мітки з обох боків. Від кута входу трубки, кривизни отвору або незначних дефектів щупа спостерігається розбіжність у декілька міліметрів. Оптимально робити повторний замір і орієнтуватися на ту сторону, яка після другого занурення рівномірно покривається маслом.

3. Неправильне очищення щупа

Перед заміром щуп слід ретельно витерти чистою безворсовою ганчіркою. Якщо використовувати тканину з ворсом або недостатньо віджату серветку, волокна та забруднення потраплять у картер. Сервісні фахівці навіть бачили випадки, коли у двигунах знаходили залишки тканини.

4. Надто високе заповнення олією

Рівень вище позначки Max може свідчити про надлишкову кількість палива в картері, знос сальників або негерметичність системи охолодження. Занадто багато масла призводить до піноутворення, диму з вихлопу і прискореного зносу компонентів. Ідеальний діапазон – між Min і Max.

Проводьте замір спокійно, без поспіху та емоцій. Дотримання простих правил допоможе підтримувати двигун у справному стані та продовжити його ресурс.

Вам також може бути цікаво:

Читайте також