Простi кроки, які допоможуть захистити вихлопну систему автомобіля від іржі
Іржа — один із найнебезпечніших ворогів автомобіля. Через специфічні умови роботи транспортного засобу корозія може уражати різні частини кузова та агрегати. І вихлопна система — одна з перших, хто потрапляє під удар.
Вихлопна труба, глушник та інші елементи працюють у складних умовах: постійні перепади температур, волога, дорожні реагенти. Тому не дивно, що навіть за акуратної експлуатації вони можуть швидко іржавіти. Частковий ремонт за допомогою зварювання дає короткочасний ефект — варто прибрати один осередок іржі, як за кілька місяців з’явиться новий. У більшості випадків єдине довговічне рішення — повна заміна труби або глушника, що є дорогим і трудомістким процесом.
Саме тому профілактика корозії важлива ще до того, як ви помітите перші «рижики». Редакція SUVNews зібрала поради майстрів.
Чому народні методи не працюють
Частина водіїв до сьогодні вірить у «дідівські способи» захисту — нанесення суміші пушечного сала з мастикою. Проте на вихлопній системі такий метод не працює. Під час роботи двигуна труба розігрівається до дуже високих температур — і кустарний захист просто згорає, залишаючи метал без будь-якої плівки.
Щоб антикорозійне покриття дійсно працювало, потрібні спеціальні термостійкі засоби, які здатні витримувати нагрівання до +700…+800°C.
Які засоби вибрати
Сьогодні на ринку достатньо професійних антикорозійних продуктів — від бюджетних до преміум-сегмента. Зазвичай вони продаються у вигляді аерозолю та наносяться в декілька шарів.
Одного балона вистачає на повну обробку вихлопної системи. Вартість — у середньому 300–700 грн залежно від бренду.
Головна вимога — стійкість до високих температур.
Перед нанесенням захисту потрібно зробити дві важливі речі
1. Перевірити або зробити дренаж глушника
У глушнику часто накопичується конденсат. Вода, що не виходить назовні, значно прискорює появу іржі.
Якщо заводського дренажного отвору немає, його можна зробити самостійно — просвердлити невеликий отвір у нижній частині глушника, де збирається волога.
2. Ретельно очистити та знежирити трубу
Перш ніж наносити будь-який захист, потрібно:
-
очистити вихлопну систему від бруду та слідів іржі;
-
змити реагенти та нагар;
-
знежирити поверхню спеціальним розчином.
Для цього автомобіль краще поставити на оглядову яму або підйомник — так роботу можна виконати якісніше.
Лише після очищення й підготовки можна приступати до нанесення антикору.
Висновок
Корозія вихлопної системи — не просто косметична проблема, а ризик великих витрат у майбутньому. Набагато дешевше й ефективніше попередити появу іржі, ніж міняти глушник та труби після їх повного руйнування.
Правильний підхід включає:
-
перевірку дренажу,
-
очищення та знежирення,
-
нанесення термостійкого антикорозійного складу.
Ці прості кроки дозволять значно продовжити термін служби вихлопної системи й уникнути дорогого ремонту.
Нашим читачам також цікаво:
- Як збільшити термін життя зимових шин: поради експертів
- Чому рівень антифризу в авто росте і як це усунути: поради для водіїв
- Українським водіям пояснили, що робити, якщо патрульний вимагає відкрити капот