Categories: Автопоради

Секретна функція в автомобілі: для чого треба затискати дві кнопки склопідйомника

Малопомітні технології сучасних автомобілів

Сьогодні автоконцерни дедалі більше прагнуть зробити інтер’єр компактнішим та зрозумілішим, сховавши частину опцій у «підкапотному» меню кнопок і важелів. У результаті на центральній консолі виявляється лише найнеобхідніше, а решта функцій активується за допомогою комбінацій натискань. Як розповів власник автошколи в інтерв’ю порталу ampercar.com, саме так реалізована одна корисна «секретна» можливість підняття скла без запалювання.

Як знайти приховану опцію підняття вікон

Стандартні керівництва з експлуатації зазвичай не містять жодних згадок про комбінації клавіш, тому водії дізнаються про них або випадково, або з тематичних форумів. У багатьох моделях, щоб змусити склопідйомники працювати при вимкненому запалюванні, потрібно одночасно фіксувати дві передні кнопки в положенні «вгору». Якщо зачекати кілька секунд, всі вікна по черзі почнуть підніматися до повного закриття.

Коли це може стати в пригоді

Уявіть: мокрий сніг або дощ раптово почалися, а автівка лишається відчиненою — кнопки не реагують, бо запалювання вимкнено. Звичайне вирішення проблеми — вставити ключ і повернутися в салон. Але якщо необхідно швидко захистити багажник чи приміщення від негоди, досить затиснути дві клавіші склопідйомника та дочекатися автоматичного підняття вікон. Важливо не відпускати одночасно обидві кнопки, доки процес не завершиться.

Поради з активації секретного режиму

1. Переконайтеся, що центральний замок заблокований.
2. Натисніть одночасно дві передні кнопки склопідйомників у напрямку «вгору».
3. Тримайте їх у такому положенні 3–5 секунд до початку руху скла.
4. Після підняття вікон відпустіть кнопки — всі вони зафіксуються у закритому стані.

Цей трюк працює на багатьох марках та моделях машин останніх років випуску, але є й винятки: деякі виробники вимагають додаткових дій або зовсім блокують таку можливість. Рекомендуємо спробувати метод на власному авто та переконатися в його ефективності.

 

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

49 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago