Що буде з авто, якщо заправляти його неякісним пальним

Економія на пальному часто обертається витратами у десятки тисяч гривень. На перший погляд здається, що різниця у кілька гривень за літр не така вже й суттєва, але наслідки можуть виявитися серйозними. Майстри СТО поділилися з SUV News реальними прикладами того, що трапляється з автомобілями після регулярних заправок неякісним бензином або дизелем.

1. Забиті форсунки та паливний фільтр

Найпоширеніша проблема — засмічення паливної системи. Низькоякісне пальне часто містить домішки, воду та мікрочастинки іржі з резервуарів заправок.

Симптоми: втрата потужності, нестабільна робота двигуна, підвищена витрата пального.

2. Вихід з ладу паливного насоса

Домішки в пальному не лише забивають систему, а й прискорюють зношування паливного насоса.

Результат: насос починає працювати з підвищеним навантаженням і перегрівається.

3. Пошкодження каталізатора та сажового фільтра

Погане пальне часто містить сірку й інші домішки, що призводить до утворення великої кількості нагару.

Наслідок: каталізатор і сажовий фільтр швидко забиваються, а їх заміна може коштувати до 50 000 грн.

4. Проблеми з двигуном

В окремих випадках неякісний бензин чи дизель викликає детонацію, перегрів і навіть прогар клапанів.

Приклад із практики: власник дизельного кросовера заправлявся на невідомій АЗС, після чого через 2 тижні двигун почав «троїти». Діагностика показала — пошкоджені форсунки та турбіна. Ремонт обійшовся в понад 80 000 грн.

5. Збільшення витрати пального

Погане пальне має нижче енергетичне значення, тож двигун витрачає більше, щоб забезпечити ту саму потужність.

Як уникнути проблем:

Заправляйтесь лише на перевірених АЗС із хорошою репутацією.

Не тримайте бак майже порожнім — це зменшить ризик засмоктування осаду.

Регулярно міняйте паливний фільтр.

Якщо після заправки авто почало працювати нестабільно — одразу їдьте на діагностику.

Висновок очевидний: економія кількох сотень гривень на заправці може обернутися ремонтом вартістю у кілька десятків тисяч. У питанні якості пального краще платити більше, ніж потім шкодувати.

Читайте також