Однією з частих проблем для водіїв є те, що склоочисники не повністю очищають лобове скло від бруду.
Наприклад, у деяких японських авто, навіть преміум-класу, права щітка може неякісно чистити скло. Це пов’язано з конструкцією безкаркасних склоочисників, які не завжди щільно прилягають до вигнутого скла.
Взимку гумові щітки склоочисників можуть втрачати еластичність через холод, що робить їх менш ефективними для очищення бруду і снігу.
Ця проблема особливо помітна на автомобілях з вигнутим лобовим склом, де безкаркасні склоочисники не можуть рівномірно притискатися до скла по всій довжині.
Щоб вирішити ці проблеми, багато водіїв розглядають можливість перейти на каркасні або гібридні щітки склоочисників, які краще притискаються до скла. Це може значно поліпшити очищення, особливо під час снігу та льоду.
Однак щітки можуть працювати погано з інших причин. Наприклад, з часом пружини, які відповідають за притискання щіток, можуть ослабнути. Також, якщо є люфт між склоочисником і кузовом автомобіля, це може зменшити їхню ефективність.
Зазвичай, щоб вирішити проблему з погано працюючими склоочисниками, потрібно замінити пошкоджені або зношені деталі. Не завжди потрібно купувати оригінальні запчастини — часто дешеві аналоги також можуть добре виконувати свою роботу.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…