Що робити, якщо вас обдурили на СТО: поради для автовласників
На жаль, обман на СТО в Україні – це досить поширене явище. Особливо ризик великий, якщо ви звертаєтеся до звичайного автосервісу і не розбираєтеся в механіці. Експерти Motorbiscuit пояснили, що робити, якщо ви стали жертвою шахрайства з боку автомеханіків.
Спочатку потрібно переконатися, що вас дійсно обманули, а не здалося. Найкраще звернутися на інше СТО з хорошою репутацією, де фахівці проведуть детальну діагностику і нададуть письмовий звіт. Зберігайте всі чеки за послуги, які ви оплатили, щоб у подальшому мати змогу відшкодувати витрати.
Якщо ваші підозри підтвердилися і ви вирішили домагатися справедливості, зберігайте спокій і терпіння під час спілкування з сервісними центрами та магазинами. Уникайте негайного конфлікту і не піддавайтеся емоціям. Якщо ви впевнені, що маєте право на відшкодування, зверніться до менеджера і надайте письмові докази.
Лише коли стане зрозуміло, що адміністрація СТО не бажає йти на контакт, варто задуматися про вирішення конфлікту в правовому полі. Найкраще звернутися до досвідченого юриста, який допоможе сформулювати претензії, правильно оформити позов і, за необхідності, захистити ваші інтереси в суді.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!