Керувати автомобілем з автоматичною коробкою передач (АКПП) значно зручніше, ніж з механікою. Водій може зосередитись на дорозі, не відволікаючись на вичавлювання зчеплення. Але не всі розуміють, що «автомат» – це складний механізм, до якого потрібно ставитися з усією уважністю. У цій статті розглянемо, яких помилок найкраще уникати при водінні з АКПП.
Досить часто водії забувають використовувати стояночний тормоз, особливо на парковці. Коли автомобіль стоїть на похилій поверхні, згодом може бути складно вивести коробку з режиму «P». Це підвищує навантаження на механізм блокування, що може призвести до поломок.
Також варто пам’ятати, що навіть на рівній поверхні краще ставити ручник. Як зазначають досвідчені водії, оптимально спершу затягнути ручник, а потім включити «паркінг». Це дозволить зменшити навантаження на механізм.
Чи знали ви, що не лише двигун автомобіля, а й автоматична коробка потребує прогріву? У холодному стані АКПП більш схильна до поломок. Тому важливо дати коробці час для прогріву до робочої температури 50-90 градусів перед початком руху, що може зайняти більше часу, ніж у випадку з двигуном.
Регулярна заміна не лише моторного масла, а й трансмісійної рідини – це важливий момент, про який багато водіїв забувають. З часом рідина може втратити свої захисні властивості. Спеціалісти рекомендують змінювати трансмісійне масло через кожні 40-60 тисяч км пробігу.
Читайте також: Автомобілі будуть штрафувати за радіо: що треба знати водіям
Ризикувати АКПП, стартуючи з двох педалей, не варто. Це може призвести до перегріву трансмісійної рідини. Краще звернути увагу на технічні рекомендації, а при буксуванні автомобіля використовуйте підручні засоби.
При буксуванні сучасних автомобілів з АКПП важливо дотримуватись нових правил: рекомендується не перевищувати швидкість 30 км/год на відстані до 30 км. А у випадках, коли буксировка заборонена виробником, користуйтеся лише евакуатором.
Часте переключення на режим «P» при коротких зупинках може призвести до швидкого зношення елементів коробки. Використовуйте його лише під час тривалих зупинок.
Уникайте переходів на інший режим під час руху, навіть на невеликій швидкості. Це може призвести до серйозних пошкоджень АКПП.
Це цікаво: Водії пенсіонери зобов’язані розміщувати особливий знак на автомобіль
Відключаючи двигун і включаючи «нейтраль», водії прагнуть заощадити паливо. Але це може спричинити серйозні поломки системи. За інформацією з техдокументації, режим «N» використовувати слід лише за певних умов.
Пам’ятайте: уважність та дотримання простих правил допоможуть зберегти вашу АКПП в ідеальному стані!
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…