Колір – дійсно важливий фактор, який впливає на швидкість продажу автомобіля на вторинному ринку. Про це свідчать результати нещодавнього дослідження ISeeCars. Нестандартний колір або відтінок, може ускладнити перепродаж.
У дослідженні проаналізували 6 мільйонів авто. Результати показали, що жовті машини швидше падають у ціні, ніж їхні конкуренти. Наступними “найдешевшими” кольорами виявилися бежевий і помаранчевий.
Практично не втратили в ціні чорні автомобілі. Найвдалішими для продажу виявився білий і сірий кольори.
Низьким попитом на вторинному ринку користуються фіолетові, коричневі та золоті машини.
Для пікапів і мінівенів ситуація дещо інша, стверджують дослідники. Популярними виявилися сині мінівени, а серед любителів пікапів топовими були бежевий і білий.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Коли двигун автомобіля працює на бензині, це може мати серйозні наслідки, тому важливо вчасно виявити…
Позашляховики завжди були популярні серед водіїв через свою потужність, простір і здатність їздити по складних…
Станіслав Бучацький, голова Інституту досліджень авторинку, не виключає, що підвищення акцизів на китайські електромобілі в…
У США трапився дивний випадок із безпілотним таксі Waymo. У Фініксі автомобіль проїхав на червоне…
Автомобільні технології розвиваються, але звички водіїв часто залишаються незмінними. Наприклад, багато водіїв поводяться з електронними…
Maxus T90 – це великий пікап, що працює виключно на електротязі. Електричні пікапи взагалі є…