Колір – дійсно важливий фактор, який впливає на швидкість продажу автомобіля на вторинному ринку. Про це свідчать результати нещодавнього дослідження ISeeCars. Нестандартний колір або відтінок, може ускладнити перепродаж.
У дослідженні проаналізували 6 мільйонів авто. Результати показали, що жовті машини швидше падають у ціні, ніж їхні конкуренти. Наступними “найдешевшими” кольорами виявилися бежевий і помаранчевий.
Практично не втратили в ціні чорні автомобілі. Найвдалішими для продажу виявився білий і сірий кольори.
Низьким попитом на вторинному ринку користуються фіолетові, коричневі та золоті машини.
Для пікапів і мінівенів ситуація дещо інша, стверджують дослідники. Популярними виявилися сині мінівени, а серед любителів пікапів топовими були бежевий і білий.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Заміна свічок запалювання, як і заміна моторного масла, — це одна з найпростіших процедур, яку…
Через зростання цін на паливо та нестабільну фінансову ситуацію в Україні, багато водіїв шукають способи…
Сьогодні багато водіїв в Україні використовують автомобільний прикурювач для зарядки різних гаджетів. Але експерти попереджають,…
Сучасні автомобілі – це не просто транспорт, а справжні технологічні дива. Багато водіїв навіть не…
Багато сучасних авто випускають без запасного колеса, щоб зменшити витрати. Але це створює проблему, якщо…
Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…