Водіям назвали 4 помилки, яких не можна робити при запуску двигуна у сильний мороз
Запустити автомобіль може кожен водій, але не всі розуміють, як це зробити правильно, уникаючи можливої шкоди для двигуна. Особливо важливо дотримуватися правил, коли йдеться про запуск автомобільного двигуна в сильний мороз. Автоексперти розкрили чотири поширені помилки, яких нерідко допускають власники авто при спробі запуску двигуна взимку.
У холодну пору року водіям, які турбуються про свій автомобіль, слід бути особливо уважними, коли вони повертають ключ у замок запалювання. Навіть невелика помилка може призвести до того, що машина опиниться на евакуаторі, направляючись до сервісу.
Однією з найпоширеніших помилок водіїв є те, що вони, сідаючи в холодну машину, відразу ж натискують на стартер. Якщо в теплу пору року це може бути не так критично, то в зимових умовах робити так не рекомендується. У мороз краще включити запалення і почекати 3-5 секунд, доки на панелі приладів не згаснуть всі “зайві” індикатори, а потім повернути ключ до упору для запуску стартера. Такий підхід дозволяє бортовому комп’ютеру отримати дані з датчиків і вибрати оптимальний алгоритм подачі палива.
Іншою поширеною помилкою, що допускається власниками автомобілів із механічною коробкою передач, є спроба запустити двигун без натискання на педаль зчеплення. На уроках водіння навчають, що для запуску двигуна потрібно відключити коробку передач від мотора, інакше стартеру доведеться крутити не тільки колінвал двигуна, але і шестерні трансмісії в мастилі, яке стислося від морозу, що збільшує навантаження на нього.
Коли стартер не може відразу запустити ДВЗ, багато водіїв починають прискорювати процес, натискуючи на педаль газу, але це може призвести до заливання свічок пальним. Важливо пам’ятати: тримати ключ запалення у положенні START не варто довше 10 секунд і не робити більше чотирьох-п’яти спроб. Якщо машина не заводиться, слід вийняти ключ і розпочати пошук причини.
Припустимо, що двигун успішно запущений без будь-яких інцидентів. Замість того, щоб обережно рушити, водій часто вирішує зачекати ще 10-15 хвилин, переконаний, що в холодну пору року двигуну потрібен час для прогріву на холостих обертах. Однак для сучасних агрегатів досить двох-трьох хвилин, щоб можна було розпочати рух, не перевищуючи 2-2,5 тисяч обертів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!