Categories: Автопоради

Водіям розповіли, чому не можна гальмувати одразу перед ямами

Багато водіїв, які успішно закінчили автошколу, часто ігнорують можливість пройти курси екстремального водіння, хоча ці навички можуть бути надзвичайно корисними на українських дорогах. Уявіть такий сценарій: дорожнє покриття, здавалося б, вижило після бомбардування, і кожна поїздка перетворюється на справжнє випробування.

Новачки за кермом часто мають проблеми з ухиленням від ям, де вони крадуться від однієї до іншої, різко гальмуючи перед кожною. Такий стиль керування може не лише погіршити стан автомобіля, але й спричинити серйозні аварії, оскільки підвіска, амортизатори, диски, покришки та підшипники маточини можуть постраждати від постійних ударів.

Варто звернутися до підходу професійних гонщиків, які майстерно маневрують вибоїнами, не завдаючи шкоди своїм машинам. Вони не гальмують перед ямами, а навпаки, прискорюються, подолавши їх. Цей підхід ґрунтується на принципі інерції, дозволяючи автомобілю легше подолати нерівності дороги.

Гальмування перед ямами не є оптимальним вибором, оскільки це може призвести до зсуву центру тяжіння вперед і, в результаті, до падіння передньої частини машини в яму. Замість цього, натискання на газ дозволяє перерозподілити вагу автомобіля, піднімаючи передню частину, і лише задні колеса залишаються у загрозі.

Щоб оволодіти цим методом, варто звернутися до інструкторів екстремального водіння, які навчать техніці та тактиці подолання складних умов на дорозі. Такі вправи, як проїзд двома дошками, розташованими як яма, допоможуть освоїти навички контраварійного управління, що не тільки продовжить термін служби підвіски, але й зробить вас впевненішими на непередбачуваних дорогах.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

1 годину ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

2 години ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

3 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

4 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

1 день ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago